SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis wiodącą agencją kreatywną Heinekena

Firma browarnicza Heineken wybrała agencję Publicis Worldwide do globalnej obsługi reklamowej. Stało się to dwa tygodnie po zakończeniu współpracy z agencją Wieden+Kennedy.

W połowie czerwca Heineken poinformował, że kończy pięcioletnią współpracę z Wieden+Kennedy za porozumieniem stron.

Umowa z Publicis Worldwide została zawarta bez przetargu. Sieć Publicis była dotychczas jedną z agencji współpracujących z koncernem Heinekena przy różnych kampaniach. Ostatnio np. przygotowała reklamę piwa Heineken pod hasłem „Dream island”. Teraz będzie wiodącą globalną agencją tego koncernu, ale będzie też współpracować z innymi obsługującymi go agencjami reklamowymi.

Współpraca rozpoczyna się 1 lipca, nie ujawniono, na jak długo została zaplanowana.

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Heinekena w okresie, gdy jego wiodąca marka piwna notuje wzrosty sprzedaży. Wolumenowo sprzedaż Heinekena wzrosła o 6,2 proc. w pierwszym kwartale br., głównie na takich rynkach jak Wietnam, Brazylia, Chiny, Hiszpania i Wielka Brytania.

Dołącz do dyskusji: Publicis wiodącą agencją kreatywną Heinekena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl