SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Publicis nagrodzony

Trofea agencji w Konkursie Klubu Twórców Reklamy

Agencja reklamowa Publicis zdobyła 2 nagrody w Konkursie Twórców Reklamy. Publicis wyróżniono Złotem w kategorii Warsztat Fotograficzny za kampanię prasową realizowaną dla Castoramy oraz Brązem w kategorii Kampania Społeczna / TV za film "Śmieci do śmietnika". Zespół Publicisu otrzymał także nominację do nagrody głównej polskiej edycji konkursu Young Creative. Werdykt ogłoszono podczas uroczystej gali konkursu, która miała miejsce 26 kwietnia br. w Teatrze Polskim w Warszawie.

W kategorii "Warsztat Fotograficzny - Reklama" złotą nagrodę zdobyły kreacje stworzone na potrzeby kampanii "Tak trzymaj!" realizowanej przez Publicis dla Castoramy. Kampania informowała o zbliżających się dostawach drzwi i glazury do tego sklepu oraz o rozpoczynającym się sezonie na narzędzia ogrodnicze. Wyróżnione nagrodą layouty prasowe przedstawiają m.in. mężczyznę zasłaniającego od wewnątrz wejście do łazienki ciemną materią lub przytrzymującego na ścianie resztki glazury, której znaczna część odpadła w trakcie, gdy się kąpał. W przypadku narzędzi ogrodowych mężczyzna w stroju ogrodnika trzyma nad ziemią gotową do wkopania roślinkę. Hasłem reklamowym było "Tak trzymaj!" (do czasu aż w Castoramie pojawi się wielki wybór drzwi/glazury lub narzędzi ogrodniczych). Ogłoszenia prasowe publikowano w styczniu i marcu 2004 r.

Kreację przygotował zespół: Danuta Nierada - Art Director, Katarzyna Kowalska -Copywriter, Marcin Karłowski - Copywriter, Michał Nowosielski - Dyrektor Kreatywny.

Druga z nagrodzonych prac to kampania "Śmieci do śmietnika" realizowana w sezonie wakacyjnym 2003 r. Jej celem było zwrócenie uwagi Polaków na problem zaśmiecenia miejsc odwiedzanych dla relaksu - lasów, jezior i rzek. Nagrodzony spot przedstawiał mężczyznę przygotowującego sobie kąpiel, który każe synowi wsypać do wanny zawartość kosza na śmieci, a następnie relaksuje się w tej swoistej miksturze. "Widzisz, nie musisz nigdzie wyjeżdżać, aby odpoczywać tak jak lubisz" - głosi hasło reklamy.

Nominację do nagrody otrzymały także wykorzystane w tej kampanii pocztówki z widokiem lasu pokazanego przez pryzmat śmieci. Darmowe pocztówki były dystrybuowane w kinach, klubach itp. Kreację kampanii przygotował zespół agencji Publicis w składzie: Adam Radziun - Creative Group Head, Wojciech Zmysłowski - Copywriter, Joanna Bednarkiewicz - Art Director, Dagmara Witek - Copywriter, Neil Fornalik - Creative Producer, Michał Nowosielski - Dyrektor Kreatywny. Publicis otrzymał także nominację do nagrody głównej w polskiej edycji konkursu Young Creative dla najlepszego młodego zespołu kreatywnego. Zespół zgłoszony przez Publicis tworzyły Katarzyna Kowalska - Copywriter i Anna Bala - Junior Art Director. Tematem konkursu, który odbył się 3 kwietnia była kampania społeczna "Cała Polska czyta dzieciom". Zadanie polegało na opracowaniu ogłoszenia prasowego zachęcającego rodziców do czytania dzieciom książek. Przygotowany i zgłoszony przez Publicis projekt był jednym z trzech (spośród 20 przyjętych prac) zakwalifikowanych do finału tegorocznej polskiej edycji konkursu Young Creative. "Cieszymy się z tych nagród i nominacji, bo potwierdzają, że kreacja jest silną stroną Publicisu. Dla mnie to dowód, że mamy dobry zespół - dostarcza rozwiązania, które nie tylko realizują cele wyznaczone przez klienta, ale też po prostu się podobają" - powiedział Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający Publicis Warszawa, i dodał: "Cieszy mnie także fakt otrzymania przez nasz zespół nominacji do głównej nagrody prestiżowego konkursu Young Creative. Oznacza to bowiem, że udaje nam się angażować do pracy najzdolniejszych młodych adeptów naszej branży."

Wyróżniona w konkursie agencja Publicis Sp. z o. o. to jedna z największych i najbardziej cenionych agencji reklamowych w Polsce (najwyższe notowania w rankingu SMG/KRC przeprowadzonym w ub. r. na zlecenie "Media i Marketing Polska"). Należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe. W skład tej grupy wchodzą m.in. takie agencje sieciowe jak Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett (także oddziały polskie) oraz domy mediowe Zenith Optimedia Group i Starcom MediaVest Group. Poza Sanofi-Synthelabo agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L'Oréal, The Coca-Cola Poland Services, Renault, Castorama, Hewlett-Packard, Whirlpool.

Dołącz do dyskusji: Publicis nagrodzony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl