'Przymierz się' w kampanii Programu Rozwoju Polski Wschodniej (wideo)
Pod hasłem "Przymierz się" ruszyła kampania promująca Program Rozwoju Polski Wschodniej. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasę i internet.
.Rozpoczęta właśnie kampania promocyjna Programu Rozwoju Polski Wschodniej informuje o inwestycjach prowadzonych w jego ramach i płynących z nich korzyściach. Akcja zachęca jednocześnie do głosowania w serwisie przymierzcie.pl na najlepszy projekt z określonego regionu objętego tym programem. Kreacja pod hasłem "Przymierz się" wykorzystuje znane z wakacyjnych kurortów konstrukcje służące do robienia pamiątkowych zdjęć z wakacji. W kampanii na przedniej ścianie znajdują się projekty w formie szkiców i rysunków technicznych, które ożywają, kiedy ktoś przykłada głowę, co ma symbolizować, że każdy może już teraz przymierzyć się do korzystania z inwestycji Programu Rozwoju Polski Wschodniej.
Akcja od 28 września jest prowadzona telewizji, radiu (stacje ogólnopolskie i regionalne), internecie oraz prasie ogólnopolskiej (dzienniki, tygodniki opinii, TV guidy) i lokalnej (dzienniki regionalne w pięciu województwach). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media.
Dołącz do dyskusji: 'Przymierz się' w kampanii Programu Rozwoju Polski Wschodniej (wideo)