SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przyjaciółka utrzymała pozycję lidera

Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet.

 Według najnowszych danych ZKDP tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) osiągnął w listopadzie 2006 sprzedaż ogółem w wysokości 362 423 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w swoim segmencie. Oznacza to 24 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2005 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (Bauer) - spadek o ponad 37 proc., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska)  - spadek o 41 proc. a na czwartym miejscu  ”Naj” (G+J Polska) - spadek o ponad 9 proc.

 

listopad

2006 2005

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 667179 362423 669606 449371
Tina 503885 329799 717023 451973
Pani Domu 588153 290300 741563 411844
Naj 550965 271795 621235 296725

 

2006

listopad październik

Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem Średni nakład jednorazowy Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 667179 362423 643420 341306
Tina 503885 329799 518187 327490
Pani Domu 588153 290300 612109 303654
Naj 550965 271795 549445 263785


Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Dołącz do dyskusji: Przyjaciółka utrzymała pozycję lidera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl