SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przyjaciółka” liderem, “Tina” sporo straciła

W marcu 2011 roku wzrostami sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych  pochwalić się mogły “Przyjaciółka” oraz “Pani Domu”. Spadek wynoszący ponad 20 proc. zanotowała natomiast “Tina”, która straciła pozycję lidera.

Liderem segmentu została “Przyjaciółka” (Edipresse Polska), zajmująca rok wcześniej pozycję drugą w zestawieniu. Jej średnia sprzedaż ogółem w marcu br. wyniosła 496 565 egz. i była o 2,3 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z pierwszego spadła “Tina” (Wydawnictwo Bauer), która zanotowała z kolei wynik na poziomie 440 220 egz. Tytuł ten jako jedyny został dotknięty spadkiem sprzedaży ogółem – wyniósł on aż 21,4 proc.
 
Natomiast średnia sprzedaż ogółem trzeciej w rankingu “Pani Domu” (Edipresse Polska) w trzecim miesiącu br. wyniosła 332 611 egz. i była o 1,3 proc. wyższa niż w marcu ub.r., gdy magazyn ten był tygodnikiem.

ZKDP marzec
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 496 565 485 296
Tina 440 220 559 970
Pani Domu 332 611 328 375


Porównując dane marcowe do danych z lutego widać, że spadki sprzedaży ogółem zanotowały wszystkie magazyny z segmentu, a najwięcej straciła “Pani Domu” (12,92 proc.).

ZKDP marzec luty
Wirtualnemedia.pl 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Przyjaciółka 496 565 508 776
Tina 440 220 500 921
Pani Domu 332 611 381 951


 

Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” liderem, “Tina” sporo straciła

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kate
Tina w ciągu roku 110 tysi w dół... A co to za genialna naczelna tak umiejętnie prowadzi ten tytuł? Gratulacje...
0 0
odpowiedź