Przychody reklamowe Zumi.pl wzrosły o 52 proc. a Sympatia.pl o 38 proc.
Przychody reklamowe internetowego serwisu Zumi.pl wzrosły w III kw. o 52% r/r a serwisu randkowego Sympatia.pl o 38% r/r, poinformował członek zarządu grupy TVN i szef operacji online Łukasz Wejchert we wtorek.
"Grupa Onet utrzymała w III kw. wysokość swoich przychodów pomimo kurczącego się rynku" - powiedział Wejchert na telekonferencji. Przychody grupy TVN z segmentu online w III kw. wyniosły 45 mln zł wobec 47 mln zł przed rokiem. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2009 r. utrzymały się na poziomie z analogicznego okresu ubiegłego roku i wyniosły 142 mln zł. Przychody Zumi.pl wyniosły w III kw. ok. 6 mln zł a w I-III kw. ok. 17 mln zł.
Onet ocenia, że jego udział w reklamie online display wynosi ok. 30%.
"Mamy mocny pipeline nowych projektów nad którymi będziemy intensywnie pracować w IV kwartale. W tej chwili nie mogę o nich powiedzieć więcej" - dodał Wejchert. W uruchamianiu nowych projektów ma pomóc niedawno otworzona nowa serwerownia Onetu. Podstawą przyszłego rozwoju ma być wideo online.
Narastająco w I-III kw. 2009 roku grupa TVN miała 178,16 mln zł zysku netto wobec 276,04 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 1443,01 mln zł wobec 1305,01 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Przychody reklamowe Zumi.pl wzrosły o 52 proc. a Sympatia.pl o 38 proc.