"Przebojowa paczka" w relaunchowej kampanii ciastek Hit (wideo)
Pod hasłem "Przebojowa paczka" rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa ciastek Hit. Akcja promuje odświeżony wizerunek tej marki.
Startująca właśnie w telewizji kampania reklamowa ciastek Hit pokazuje, jak łączą one nieznane osoby w rozbawioną paczkę przyjaciół. Oprawę muzyczną akcji - wykorzystującej 15- i 30-sekundowy spot - stanowi piosenka "Hot'n'Cold" Katy Perry.
Kampania reklamowa wspiera odświeżenie wizerunku marki obejmujące zmianę designu opakowań - pojawiło się na nich większe logo marki, a jej poszczególne warianty smakowe zyskały różne oznaczenia w formie paneli kolorystycznych i elementów graficznych. Jednocześnie do sprzedaży wprowadzono sezonowe ciastka Coffee Excitement o smaku złożonym z ekstraktu prawdziwej kawy i aromatu kawy mokka. Odświeżone opakowania marki zaprojektowała agencja Dragon Rouge.
Akcja reklamowa oprócz spotów telewizyjnych emitowanych w TVP, Polsacie, TV4, TVN7 i TVP Info obejmuje materiały BTL. Kreację kampanii - której pierwszy etap jest zaplanowany do połowy czerwca, a drugi od połowy sierpnia do połowy września - przygotowały agencje G7 (telewizja) i 3points (BTL), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: "Przebojowa paczka" w relaunchowej kampanii ciastek Hit (wideo)