SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PRWeek: Nagrody dla branży PR rozdane

Za najlepszą kampanię roku 2004 brytyjski tygodnik branżowy PRWeek uznał kampanię przygotowaną przez firmy Medtronic i agencję GCI Group

Ta sama kampania otrzymała również nagrodę w kategorii "Kampania Roku Public Affairs", pokonując 800 innych. Tak duży sukces podczas rozdania nagród odniosła akcja, której celem było zapewnienie szerszego dostępu do ratujących życie defibrylatorów. Założeniem projektu było również zwiększenie świadomości na temat wszczepianych kardiowerterów-defibrylatorów, jako środka zapobiegawczego przed nagłymi atakami serca. Rezultatem kampanii było zwiększenie refundacji z programu pomocy medycznej, dla osób narażonych na tego typu choroby. Jej inicjatorom udało sie również odwołać wcześniejszą decyzję ograniczającą dostęp do kardiowerterów.
Kolejnym nagrodzonym podczas gali PRWeek Award była agencja Weber Shandwick. Otrzymała ona nagrody aż w pięciu kategoriach. Dwukrotnie została ogłoszona "Agencją roku": w kategorii wszystkich agencji i w kategorii "agencje duże". WS otrzymała nagrodę z zakresu Investor/Financial Relations WS za kampanię dla Sempra Energy. Pozostałe dwie kategorie, w których WS została laureatem to: "Najlepsze wykorzystanie badań" - za pracę wykonaną dla Amerykańskiego Ministerstwa Skarbu i Amerykańskiego Federalnego Banku Rezerw oraz "Event promocyjny" - za pracę dla General Motors.
W tym roku tytułem "Specjalista Roku ds. PR" została wyróżniona Margery Kraus z agencji APCO Worldwide. PRWeek przyznał również nagrodę dla najlepszego studenta PR (został nim Joshua Morton z Uniwersytetu w Illinois) oraz najlepszego młodego profesjonalisty (otrzymał ją Matt Pitzarella, były współpracownik agencji Burson-Marsteller, aktualnie pracujący w Duquesne Light Company.
Pozostałe nagrody PRWeek Awards otrzymali:
Agencja Carmichael Lynch Spong - "Agencja Roku" w kategorii agencji średnie;
Agencja RBB Public Relations - "Agencja Roku" w kategorii agencje małe;
Agencja ESPN - "Najlepszy duży zespół ds. komunikacji korporacyjnej";
Outside the Classroom - "Najlepszy mały, wewnętrzny zespół";
Burston-Marsteller - w kategoriach"B-to-B", "Sytuacja kryzysowa", "Kampania w sektorze publicznym";
Golin Harris - "Kampania konsumencka", "Kampania komunikacyjna dla pracowników", "Kampania międzynarodowa".

Piar.pl

Dołącz do dyskusji: PRWeek: Nagrody dla branży PR rozdane

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl