SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Program Lojalnościowy Liptona

TequilaPolska i Sales Link przygotowały i realizują Program Lojalnościowy "Graj w oczko" dla Lipton - marki Unilever

Akcja rozpoczęła się 27 kwietnia i potrwa do 29 maja. Celem prowadzonych działań jest wzrost sprzedaży produktów marki Lipton w hipermarketach Carrefour.

W ramach akcji TequilaPolska  przygotowała kreację programu lojalnościowego dla marki Lipton oraz materiały POS, natomiast realizacją zajął się Sales LINK. Działania prowadzone będą w 30 hipermarketach Carrefour.

Zadaniem dla Agencji jest skłonienie konsumentów do zakupu różnych wariantów herbaty Lipton, nie tylko Yellow Label Tea oraz zachęcenie do spróbowania nowych herbatek egzotycznych i funkcjonalnych. Celem działań jest również budowanie lojalności do marki. Akcja skierowana jest do kobiet w wieku 24-45 lat, mieszkanek dużych miast, zwykle pracujących zawodowo oraz do rodzin i 1-osobowych gospodarstw domowych.

W ramach Programu Lojalnościowego "Graj w oczko", aby odebrać nagrodę należy zebrać 21 punktów (oczko). Punkty są przyznawane za zakup herbat Lipton. Nagrodami w akcji są: rękawica izolująca do gorących naczyń, korkowa podkładka pod talerz oraz filiżanka ze spodkiem. Uczestnicy programu na podstawie paragonu potwierdzającego zakup herbat w trakcie trwania promocji mogą odebrać  nagrody w In-Medio, które znajdują się w 21 Carrefourach. W pozostałych hipermarketach Carrefour po odbiór nagrody należy zgłosić się na stoiska gratisujące za kasami (od piątku do niedzieli).

Na potrzeby akcji TEQUILAPolska przygotowała różnorodne materiały POS dla Carrefour: plakaty, listwy cenowe, owijki paletowe, ulotki + dyspensery montowane na owijce paletowej na końcówce regału oraz ogłoszenie w gazetce Carrefour. W sklepach In-Medio  o promocji informują plakaty, a obsługa wyposażona została w t-shirty z logo promocji.

Unilever należy do kluczowych klientów TEQUILAPolska. Agencja współpracuje  z Unileverem już od 1998 roku prowadząc działania BTL w zakresie obsługi marki Knorr, Helmann's, Lipton.

Dołącz do dyskusji: Program Lojalnościowy Liptona

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl