SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prognoza pogody, „Anna Karenina” i „Barwy szczęścia” z największymi cenami reklam w TVP

W czerwcu br. reklamodawcy Telewizji Polskiej najwięcej zapłacą za reklamy przy niedzielnej emisji prognozy pogody i serialu „Anna Karenina” w TVP1 i przy serialu „Barwy szczęścia” w TVP2.

Najdroższa reklama w TVP1 kosztuje 54 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). To stawka dla spotu przy emisji prognozy w niedzielny wieczór. W dni powszednie stawki są niższe i nie przekraczają kwoty 40,8 tys. zł.

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje z kolei 45,9 tys. zł i jest emitowany w sobotnie wieczory (w niedziele nie ma bloku reklamowego przy tym serwisie informacyjnym). W dni robocze cena maksymalna wynosi 45,6 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje natomiast 22,1 tys. zł w dni robocze i 19,5 tys. zł w niedziele.

52 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu „Anna Karenina”, emitowanym w niedzielne wieczory w TVP1. Na 42,8 tys. zł wyceniono spot przy „Ojcu Mateuszu”, i na 28,8 tys. zł – spot przy „Komisarzu Alexie”.
Za reklamę przy „Sprawie dla reportera” trzeba zapłacić 29 tys. zł, a za reklamę przy programie „To był rok” (emisja od poniedziałku do środy wieczorem) – 22,7 tys. zł.

W TVP2 najwięcej kosztuje spot przy serialu „Barwy szczęścia” - to wydatek rzędu 50,1 tys. zł. TVP będzie jednak emitować premierowe jego odcinki tylko przez pierwszy tydzień czerwca. Z czerwcowej ramówki TVP2 zniknął też serial „M jak miłość”. Przez kilka pierwszych dni w jego miejsce pojawi się serial „Zniewolona” - reklama tu kosztuje 26,4 tys. zł.

W soboty o g. 20 TVP2 będzie emitować program „Ameryka da się lubić” - spot przy nim wyceniono na maksymalnie 26,6 tys. zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Krótszy czas oglądania telewizji w 2019 roku

W 2019 roku liderem oglądalności wśród wszystkich widzów był Polsat, a w grupie komercyjnej TVN. Wśród głównych stacji wzrosty odnotowały TVP1 i TVP2, ale najwięcej zyskały TVP Sport, Super Polsat i TTV. Skrócił się średni czas oglądania telewizji, choć zwiększyły się wydatki reklamowe.

Dołącz do dyskusji: Prognoza pogody, „Anna Karenina” i „Barwy szczęścia” z największymi cenami reklam w TVP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
AW
Usunąć Anne Kareninę z TVP!!!
To propaganda Putina!!!
0 0
odpowiedź