SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prezydencka w Internecie

Dominet Bank prowadzi kampanię internetową, wspierającą ogólnopolską akcję promującą sprzedaż Lokat Prezydenckich.

W kampanii pod hasłem "Zagłosuj na podwójny zysk" wykorzystano takie formy jak: tapety, wygaszacze oraz banery na krajowych portalach oraz serwisach tematycznych i ogólno-społecznych. Uruchomiono także specjalny serwis internetowy, gdzie umieszczono informacje o Lokatach Prezydenckich oraz towarzyszących im konkursie i loterii. W konkursie można wygrać dodatkową wartość pieniężną w wysokości 100% naliczonych odsetek oraz nowoczesne, markowe aparaty cyfrowe.

"Internet to nowoczesne medium, pozwalające wykorzystywać nowe technologie oraz ciekawe rozwiązania marketingowe. Stanowi forum przekazu informacji dla ludzi otwartych na nowe idee, dlatego wierzymy, że Lokata Prezydencka - jako pomysł niekonwencjonalny - przyciągnie ich uwagę i zachęci do udziału w zabawie, nawiązującej do tak ostatnio popularnego tematu, jakim są wybory. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie Internetu, ponieważ uważamy, że komunikacja internetowa stanowi doskonałe wsparcie mediów tradycyjnych" - mówi Sylwester Cacek, przewodniczący Rady Nadzorczej Dominet Banku.

Kreacja opiera się na motywie kwadratu, symbolizującego pole ankiety wyborczej. Główny akcent został położony na prezentację nagród w konkursie oraz loterii towarzyszącym lokacie. Pod względem wizualnym, zarówno serwis internetowy, jak i banery, wygaszacze oraz tapety zachowują spójność kolorystyczną z kreacją wykorzystywaną w działaniach ATL i BTL.

Równolegle, pod tym samym hasłem - "Zagłosuj na podwójny zysk" - trwa kampania reklamowa wykorzystująca media tradycyjne - ogólnopolską i regionalną prasę, stacje radiowe, wielkoformatowe nośniki oraz materiały opracowane dla sieci oddziałów, informujące o ofercie promocyjnej: ulotki i plakaty.

Akcja promująca sprzedaż Lokat Prezydenckich w Internecie, przygotowana przez Agencję Interaktywną OS3, będzie trwać do końca czerwca. Realizacją kampanii w mediach zajmuje się firma TradeDoubler. Serwis internetowy  będzie funkcjonował do końca trwania konkursu.

Dołącz do dyskusji: Prezydencka w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl