SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Presspublica wybrała Publicis

Agencja Publicis będzie odpowiadać za kreację i strategię reklamową „Rzeczpospolitej” i serwisów internetowych Presspubliki. Poprzednio zajmowała się tym BBDO Warszawa.

Budżet strategiczno-kreatywny „Rzeczpospolitej” i serwisów internetowych Presspubliki agencja Publicis zdobyła w ramach przeglądu firm reklamowych. Brały w nim jeszcze udział Young & Rubicam Brands i Testardo Gram, Brain, San Markos i Made in Mind, z których do ostatniego etapu oprócz Publicisu przeszły Young & Rubicam Brands i Testardo Gram.

BBDO Warszawa, która poprzednio obsługiwała reklamowo „Rzeczpospolitą”, nie wystartowała w przeglądzie.

Dołącz do dyskusji: Presspublica wybrała Publicis

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wacek
Proponuję budżet strategiczno-kreatywny przeznaczyć na honoraria dla dziennikarzy, którzy zapier... od świtu do nocy na umowy o dzieło, a honoraria zmniejszają się z każdym miesiącem. Żedne g... z najlepszą reklamą się nie sprzeda, bo czytelnicy Rzepy to jednak tyć inny target niż Chwili dla Ciebie
0 0
odpowiedź