Premio: Kochasz swoje auto? My również
Rusza kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio. Akcja przebiega pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również".
Startująca właśnie pod hasłem "Kochasz swoje auto? My również" kampania reklamowa ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowych Premio podkreśla więź emocjonalną między kierowcą a jego autem. Poszczególne layouty wykorzystywane w akcji informują również, że do od początku paźdzernika każdego zakupionego kompletu opon zimowych Fulda Kristall Montero otrzymuje się gratis firmowy zestaw kosmetyków samochodowych Autoland, przy kupnie opony zimowej Dębica Frigo 2 i felgi TSR Pomona dostaje się za darmo zestaw montażowy Bimecc, natomiast przy wymianie oleju Castrol otrzymuje się w prezencie płyn do mycia felg tej marki.
Akcja jest prowadzona w punktach Premio (billboardy i gazetki), a 12 października obejmie radio (50 rozgłośni regionalnych). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowano globalnie, natomiast planowaniem i zakupem mediow w Polsce zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Premio: Kochasz swoje auto? My również