„Prawo Agaty” z mniejszą widownią. TVN liderem w grupie komercyjnej
Pierwsze trzy odcinki nowej serii „Prawa Agaty” oglądało 2,24 mln osób. Serial stracił widzów względem zeszłego roku, ale zapewnił TVN drugie miejsce w wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej.
„Prawo Agaty” nadawane jest we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 4 marca br. Pierwsze trzy odcinki piątej edycji serialu oglądało średnio 2,24 mln widzów. Przełożyło się to na 16,41 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu do trzeciej serii, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 280 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki serialu śledziło bowiem 2,52 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 18,40 proc. i 19,94 proc. udziału (dowiedz się więcej).
W paśmie nadawania „Prawa Agaty” TVN zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, co przekłada się na 20,69 proc. udziału. Gorzej od TVN wypadają: Polsat (filmy fabularne; 11,86 proc.) oraz TVP1 (filmy fabularne; 6,98 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej TVN jest jednak liderem, a dalej plasują się Dwójka, Polsat oraz Jedynka.
Oglądalność konkurencji w czasie emisji „Prawa Agaty”
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
2 820 356 |
20,69% |
15,74% |
TVN - Prawo Agaty |
2 237 007 |
16,41% |
18,24% |
Polsat |
1 616 543 |
11,86% |
13,61% |
TVP1 |
951 092 |
6,98% |
7,11% |
Główną bohaterką „Prawa Agaty” jest Agata Przybysz (Agnieszka Dygant), która wraz z przyjaciółmi prowadzi kancelarią prawną i rozwiązuje kolejne sprawy.
Dołącz do dyskusji: „Prawo Agaty” z mniejszą widownią. TVN liderem w grupie komercyjnej