Pramerica: Profesjonalizm w każdym detalu
Pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu" prowadzona jest outdoorowa kampania reklamowa Pramerica Życie TUiR. W akcji są wykorzystywane 22 spersonalizowane layouty.
Outdoorowa kampania reklamowa Pramerica Życie TUiR jest oparta na wizerunkach prawdziwych agentów ubezpieczeniowych tej firmy, określanych jako life plannerzy. 22 różne layouty zostały zamieszczone w tych miastach, w których pracują konkretne osoby. - Nie wykorzystujemy ikony superdoradcy, czyli modela lub aktora wynajętego na potrzeby kampanii, tylko ludzi z krwi i kości - opisuje Bożena Głowacka-Szwajca, rzecznik prasowy Pramerica Życie TUiR. - Uważamy, że autentyczność świadczy o poważnym traktowaniu odbiorców i mocnym osadzeniu jej w rzeczywistości - dodaje.
Akcja pod hasłem "Profesjonalizm w każdym detalu" jest prowadzona na ok. 300 nośnikach typu super scroll, super 18 i billboard w Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Kreacją kampanii - której drugi etap nastąpi w listopadzie - i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się Magda Rejniak, account manager prowadząca projekt Green Fish.
Dołącz do dyskusji: Pramerica: Profesjonalizm w każdym detalu