SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pracownicy Polsatu w jubileuszowej kampanii stacji

Z okazji przypadającego w grudniu jubileuszu 15-lecia istnienia Telewizji Polsat, wczoraj wystartowała wizerunkowa kampania stacji. Akcja realizowana jest pod hasłem "15 lat Twojej Najlepszej Telewizji".

Hasło kampanii ma charakter wielopłaszczyznowy. Reklama skierowana jest do widzów, którzy wiernie towarzyszą stacji od lat oraz do partnerów biznesowych. Jednak to tylko połowa przekazu tej akcji. - Poprzez kampanię chcieliśmy także podziękować pracownikom Polsatu, za ich codzienny trud i wkład w rozwój stacji - mówi nam Katarzyna Wyszomirska, rzecznik prasowy Polsatu.

- Dlatego zdecydowaliśmy, że głównymi bohaterami reklam nie będą ludzie wybrani w castingu, ale właśnie pracownicy Polsatu i ich rodziny - podkreśla Wyszomirska. W specjalnej sesji zdjęciowej, zarówno do layoutów prasowych, jak i spotu telewizyjnego, wzięło udział ok. 300 osób. Głosu do reklam użyczył Krzysztof Ibisz.

cbvcvcbvcb

Kampania obejmuje prasę (dzienniki oraz pisma kolorowe), radio, internet oraz własną antenę stacji. Kreację przygotowała agencja Testardo Red Cell. Za nadzór kampanii i planowanie mediów odpowiada Pion Strategii i Komunikacji Marketingowej Telewizji Polsat.

Polsat rozpoczął nadawanie 5 grudnia 1992 roku o godz. 16.30. We wtorek 11 grudnia br. o godzinie 21.00 na antenie stacji transmitowana będzie Wielka Jubileuszowa Gala z udziałem artystów. Gwiazdą wieczoru będzie Michael Bolton, który w Polsce wystąpi po raz pierwszy.

Dołącz do dyskusji: Pracownicy Polsatu w jubileuszowej kampanii stacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl