SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poradniki: zyskują tytuły Bauera, tracą magazyny G+J

“Dobre Rady” utrzymały w sierpniu br. pozycję lidera sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet. Największy wzrost zanotował “Świat Kobiety”, a najwięcej stracił ponownie “Naj Magazyn”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika “Dobre Rady” (Burda Media Polska) w sierpniu br. wyniosła 507 570 egz. po spadku o 3,38 proc. w porównaniu z sierpniem ub.r. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z czwartego awansował magazyn “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 41,88 proc. do 499 466 egz. To największy wzrost w rankingu. Pismo to kosztowało w sierpniu br. 1,99 zł, zaś rok wcześniej - 2,90 zł.

Z pozycji lidera na trzecią spadł natomiast miesięcznik “Kobieta i Życie” należący także do Wydawnictwa Bauer. Wynik sprzedażowy tego magazynu wzrósł jednak o 4,86 proc. i wyniósł 462 456 egz.

Najwięcej w zestawieniu stracił zajmujący ostatnie miejsce “Naj Magazyn” (G+J Polska). Jego sprzedaż ogółem poszła w dół o 34,68 proc. do 139 423 egz. W sierpniu br. „Naj Magazyn” oprócz wydania za 2,69 zł, miał też mutację w mniejszym formacie za 1,70 zł.

Wirtualnemedia.pl sierpień
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 507 570 525 348
Świat Kobiety 499 466 352 046
Kobieta i Życie 462 456 441 017
Poradnik Domowy 381 529 355 515
Claudia 231 141 279 514
Olivia 176 268 214 604
Naj Magazyn 139 423 213 436


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największy wzrost sprzedaży zanotowały “Dobre Rady” - wyniósł on 21,71 proc. Najwięcej straciła natomiast “Olivia” (Marquard Media Polska, 7,30 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP sierpień lipiec
Tytuł Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 507 570 417 023
Świat Kobiety 499 466 444 572
Kobieta i Życie 462 456 390 700
Poradnik Domowy 381 529 322 448
Claudia 231 141 240 305
Olivia 176 268 190 148
Naj Magazyn 139 423 128 153


 

Dołącz do dyskusji: Poradniki: zyskują tytuły Bauera, tracą magazyny G+J

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
parkingowy
Dlaczego zestawienie jest wg. wskaźnika "sprzedaż ogółem" a nie "rozpowszechnianie płatne razem"? ktoś nie lubi miesięcznika Moda na Zdrowie?
0 0
odpowiedź
User
Xymena
Moda na Zdrowie nigdy nie będzie brana pod uwagę, ponieważ cały nakład jest rozdawany za darmo w aptekach. Poza tym to nie ten segment.
0 0
odpowiedź
User
parkingowy
Xymeno droga - wczytaj się w moje pytanie - pytałem o zasadność użycia tego a nie innego wskaźnika z danych ZKDP...
Z tego co wiem Moda jest sprzedawana w prenumeracie zbiorczej, stąd jej obecność w miesięcznikach płatnych, wg ZKDP
Jak GW czy Rzepa podają sprzedaż też prenumerata im się nie liczy?
A jaki segment? wg. mnie - poradnikowe dla kobiet
0 0
odpowiedź