Ponad 80 proc. kanadyjskiego rynku wyszukiwarek dla Google
Google ma 80,17 proc. udziału na kanadyjskim rynku internetowych wyszukiwarek.
Daleko w tyle znalazły się wyszukiwarki MSN Search (8,84 proc. rynkowego udziału), Yahoo! Search (7,34 proc.) oraz Ask.com (2,75 proc.) - wynika z danych firmy badawczej Hitwise.
Natomiast pozostałe 41 monitorowanych przez Hitwise wyszukiwarek miało w kwietniu łącznie zaledwie 1 procent udziału na kanadyjskim rynku.
Wyszukiwarki internetowe były także najpopularniejszą kategorią stron internetowych odwiedzanych w omawianym okresie przez kanadyjskich użytkowników, notując 14,58 procenta ogółu wizyt. Wyprzedziły one tutaj kolejno kategorie: serwisy społecznościowe i fora internetowe (13,83 proc.), rozrywka (13,6 proc.), usługi e-mail (8,61 proc.), biznes i finanse (7,14 proc.), dla dorosłych (6,17 proc.), główne strony portali (5,12 proc.), multimedia (4,7 proc.), zakupy i ogłoszenia (4,66 proc.) oraz newsy i media (4,65 proc.).
źródło: Hitwise
Dołącz do dyskusji: Ponad 80 proc. kanadyjskiego rynku wyszukiwarek dla Google