SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 2000 indeksów na stronie B2B TVP

Unikalne na rynku narzędzie Telewizji Polskiej służące do sprzedaży jej produkcji ma ponad 2000 skatalogowanych ofert.

„W bazie w chwili obecnej jest już prawie 2300 obiektów - produktów, usług i newsów handlowych, dotyczących wszystkich pól aktywności Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu” – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Wierusz-Kowalski, koordynator strony B2B od początku jej istnienia, regularnie zajmujący się sprzedażą produkcji TVP na największych światowych targach obrotu kontentem telewizyjnym.

Dział Sprzedaży TVP - szczególnie Dział Eksport - od wielu lat zgłaszał potrzebę uruchomienia elektronicznego narzędzia handlowego, które pozwoliłoby w wygodny i kompleksowy sposób zapoznać się z ofertą TVP klientom zewnętrznym.

„Dopiero dwa lata temu temat podchwycił ówczesny dyrektor Biura Współpracy Międzynarodowej i Handlu Piotr Fajks, który zdołał zarazić ideą również Członka Zarządu Piotra Gawła” – mówi dalej Michał Wierusz-Kowalski.

Strona B2B (business to business) dostępna w sieci na www.dystrybucja.tvp.pl zawiera biblioteką tytułów programowych znajdujących się w obrocie licencyjnym TVP oraz szereg innych usług typu koprodukcja, reemisja, festiwale, produkcja DVD. Dzięki temu narzędziu – każdy produkt opisany jest w dwóch wersjach językowych polskiej i angielskiej – produkcje TVP znane są w międzynarodowym środowisku kupujących. To m.in. dzięki tej stronie TVP mogła pochwalić się na kwietniowych targach w Cannes dużym zainteresowaniem swoją ofertą. Przypomnijmy, że udało się jej sprzedać m.in. „Sagę o prastarej puszczy” na bogaty rynek niemiecki do publicznej WDR, czy prowadzić wstępne rozmowy na temat sprzedaży będącego wtedy jeszcze na etapie produkcji najnowszego filmu Andrzeja Wajdy „Katyń” - zainteresowały się nim rynki dalekowschodnie.

B2B TVP odnotowała do tej pory ponad 73 tys. konkretnych biznesowo odwiedzin, dokonanych przez profesjonalistów z ok. 50 krajów na świecie.

Dołącz do dyskusji: Ponad 2000 indeksów na stronie B2B TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl