SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 100 tys. zł za spot przy finałach „Mam talent!” i „MasterChef”

W listopadowym cenniku TVN najdroższe są reklamy przy „Mam talent!” i „MasterChef”. Za 30-sekundowy spot w ich finałowych odcinkach zapłacić trzeba odpowiednio ok. 105 tys. zł i 103 tys. zł. Ogółem ceny wzrosły względem listopada ub.r. o 0,16 proc.

Za spot przy finałowym odcinku „Mam talent!” (emisja w sobotę 24 listopada br. o 20.00) trzeba zapłacić od 99,5 tys. zł do 105,4 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty są cenami netto reklam 30-sekundowych). Z kolei ceny reklam przy półfinałowych odcinkach „Mam talent!” wahają się od 88,1 tys. zł od 99,3 tys. zł. To mniej niż rok wcześniej, kiedy taka reklama kosztowała od 86,8 tys. zł do 109 tys. zł.

Drugą najdroższą pozycją w cenniku TVN na przyszły miesiąc jest „MasterChef” (emisja w niedziele o 20.00). Reklamy przy jego finałowym odcinku (25 listopada br.) kosztują od 98,7 tys. zł do 103,2 tys. zł, a przy pozostałych wydaniach ceny wahają się od 94,6 tys. zł do 99,5 tys. zł. Rok wcześniej w tym paśmie TVN pokazywała „Taniec z gwiazdami”. Za spot w trakcie pierwszej części programu zapłacić trzeba było zdecydowanie mniej, bo od 57,3 tys. zł do 58,5 tys. zł

Na trzecim miejscu wśród najbardziej wycenionych przez TVN pozycji jest serial „Prawo Agaty”, nadawany we wtorki o 21.30. Aby się przy nim zareklamować, trzeba zapłacić od 62,8 tys. zł do 92,3 tys. zł. Rok wcześniej w tym paśmie nadawano „Przepis na życie”, w którym reklamy kosztowały od 61,4 tys. zł do 97,3 tys. zł.

Nieco tańszy jest nowy serial „Lekarze”, nadawany w poniedziałki o 21.30. Spoty przy tej produkcji kosztują od 64 tys. zł do 89,2 tys. zł. W październiku ub.r. w tym paśmie emitowany był teleturniej „Milion w minutę”, a za reklamę przy nim trzeba było zapłacić zdecydowanie mniej, bo maksymalnie 60 tys. zł.

W paśmie informacyjno-publicystycznym między 19:00 a 20:00 najdroższe dla reklamodawców są „Fakty”. Za spot przed nimi albo po nich trzeba zapłacić 91,2 tys. zł (emisja w niedzielę), 88,8 tys. zł (emisja w dni powszednie) lub 79,2 tys. zł (emisja w sobotę). W listopadzie ub.r. taka reklama kosztowała odpowiednio - 89,9 tys. zł, 83,6 tys. zł i 84,2 tys. zł.

Średnio ceny reklam w TVN w listopadzie br. są o 0,16 proc. wyższe niż w listopadzie ub.r. Z kolei w ofercie pakietowej za 1 GRP w grupie komercyjnej 16-49 trzeba zapłacić 7430 zł, czyli tyle samo, ile 12 miesięcy temu.

Dołącz do dyskusji: Ponad 100 tys. zł za spot przy finałach „Mam talent!” i „MasterChef”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nieźle
Drogo! Tylko banki i parabanki.
0 0
odpowiedź
User
Janek
płace abonament a nie reklamy które ja opłacam to żenujące .
Oni powinni reklamować sie wyłącznie w prywatnej stacji wykupionej przez siebie samych .
Myślę ze ich gospodarność była by zerowa .
To jest zamach i zawłaszczenie czasu antenowego za co płaci użytkownik.
0 0
odpowiedź