Ponad 1/3 rozrywki konsumowana na pecetach
Około 36 procent rozrywkowych treści jest obecnie konsumowanych poprzez komputery.
Z badania przeprowadzonego przez firmę Netpop Research wynika, że osoby w wieku od 13 do 34 lat posiadające szerokopasmowy dostęp do sieci spędzają więcej czasu przy komputerze niż oglądając hitowe filmy, czytając powieści czy czasopisma - informuje serwis Marketing Charts.
W przeciągu typowego miesiąca treści konsumowane na komputerach odpowiedzialne są za 30 procent całego czasu przeznaczanego na słuchanie treści dźwiękowych (muzyka, podcasty, audiobooki), 48 procent czasu przeznaczanego na oglądanie treści wideo (programy telewizyjne, filmy, krótkie klipy) oraz 37 procent czasu przeznaczanego na czytanie drukowanych treści (prasa codzienna, czasopisma, książki).
Z badania Netpop wynika też, że 60 procent osób w wieku od 13 do 34 lat regularnie angażuje się przynajmniej w jedną formę tzw. 'communitainment' czyli czynności wspierających treści rozrywkowe w sieci. Poświęcają oni średnio 78 minut dziennie np. na umieszczanie komentarzy na temat ulubionych programów telewizyjnych czy polecanie znajomym nowej płyty.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Ponad 1/3 rozrywki konsumowana na pecetach