Polymus promuje Carrefour i Goodyear
Agencja marketingu zintegrowanego Polymus wymyśliła i realizuje loterię "Zaufałem serwisom Premio" promującą opony zimowe Grupy Goodyear Polska. Firma przygotowała też katalogu nagród programu lojalnościowego sieci Carrefour.
W loterii o nazwie "Zaufałem serwisom Premio" Grupa Goodyear Polska zachęca do kupowania produkowanych przez siebie opon zimowych w tych punktach. Nabycie kompletu opon marki Goodyear, Dunlop lub Fulda oznacza SMS-ową szansę na wygranie systemu nawigacji drogowej lub samochodu. Strategią zaplanowanych do końca listopada działań promocyjnych, w tym kompleksową obsługa prawną, logistyczną i kreatywną, zajmuje się agencja marketingu zintegrowanego Polymus.
Z kolei dla Carrefour i Carrefour Express agencja przygotowała katalog programu lojalnościowego "Rodziynka", który obowiązywać będzie do października przyszłego roku. Polymus realizuje też dla sklepów tej sieci mailingi targetowane oraz okolicznościowe dekoracje.
Dołącz do dyskusji: Polymus promuje Carrefour i Goodyear