SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polymus promuje Carrefour i Goodyear

Agencja marketingu zintegrowanego Polymus wymyśliła i realizuje loterię "Zaufałem serwisom Premio" promującą opony zimowe Grupy Goodyear Polska. Firma przygotowała też katalogu nagród programu lojalnościowego sieci Carrefour.

W loterii o nazwie "Zaufałem serwisom Premio" Grupa Goodyear Polska zachęca do kupowania produkowanych przez siebie opon zimowych w tych punktach. Nabycie kompletu opon marki Goodyear, Dunlop lub Fulda oznacza SMS-ową szansę na wygranie systemu nawigacji drogowej lub samochodu. Strategią zaplanowanych do końca listopada działań promocyjnych, w tym kompleksową obsługa prawną, logistyczną i kreatywną, zajmuje się agencja marketingu zintegrowanego Polymus.

polymus

Z kolei dla Carrefour i Carrefour Express agencja przygotowała katalog programu lojalnościowego "Rodziynka", który obowiązywać będzie do października przyszłego roku. Polymus realizuje też dla sklepów tej sieci mailingi targetowane oraz okolicznościowe dekoracje.

Dołącz do dyskusji: Polymus promuje Carrefour i Goodyear

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl