SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie miasta i instytucje będą się reklamować w CNN International

Pięć polskich instytucji i tyle samo miast wykupiło reklamy w CNN International podczas programu "The New Poland". Stacja przez tydzień będzie w nim przypominać wydarzenia z czerwca 1989 roku.

Reklamy w CNN International podczas programu "The New Poland" wykupiło pięć polskich instytucji: Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych i Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego wspólnie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, oraz pięć miast: Warszawa, Kraków, Łódź, Gdańsk i Poznań. Spoty reklamowe od 1 czerwca będą emitowane przez tydzień w czasie programu, w którym stacja pokaże relacje, reportaże i dokumenty upamiętniające 20. rocznicę wyborów z czerwca 1989 roku.

- Ponieważ ubiegłoroczny program "Eye on Poland" odniósł ogromy sukces, w tym roku chcemy zwiększyć ekspozycję powracających i nowych klientów wśród naszych widzów z całego świata - uzasadnia Rani R. Raad, senior vice president CNN International Ad Sales. - Jestem pewny, że kampania w CNN pozwoli globalnemu społeczeństwu zapoznać się z faktem, że demokratyczna transformacja roku 1989 rozpoczęła się w Polsce i, że jesteśmy liderami transformacji w tym rejonie" dodaje Radosław Sikorski, Minister Spraw Zagranicznych.

Oprócz emisji spotów przez CNN w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie w ramach kampanii reklamy wideo polskich miast i instytucji będą przez 18 tygodni obecne w serwisach internetowych CNN.com/international, CNN.com i CNNmoney.com, przy czym Warszawa będzie się reklamować online w Europie Zachodniej i Wschodniej, Kraków dodatkowo w Stanach Zjednoczonych, a instytucje - na mikrostronie "Autumn of Change". Wszystkie spoty wykorzystywane w tej akcji zrealizował dział CNN o nazwie Turner Commercial Productions z wyjątkiem filmu promującego Gdańsk - przygotowanego przez władze tego miasta.

  • Więcej informacji:
  • CNN

Dołącz do dyskusji: Polskie miasta i instytucje będą się reklamować w CNN International

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl