SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskapresse przejęła od Banku BPH sieć samochodową Gepard

Polskapresse została nowym operatorem sieci dealerów samochodów używanych Gepard. Wydawnictwo współpracuje w tym projekcie z Getin Noble Bankiem i Getin Leasing.

Polskapresse prawo do nazwy i oznaczenia sieci Gepard oraz serwisu internetowego gepardauto.pl odkupiła od Banku BPH. Partnerami finansowym Polskapresse w tym przedsięwzięciu są Getin Noble Bank i Getin Leasing, oferujące kredyt samochodowy i leasing.

– Obecnie przygotowujemy się do relaunchu i rebrandingu sieci Gepard – mówi Grzegorz Haftarczyk, wiceprezes Polskapresse. – Inwestycja w tą sieć służy umocnieniu naszej pozycji na rynku motoryzacyjnym – uzasadnia.

Przypomnijmy, że w portfolio prasowym Polskapresse znajdują się tytuły motoryzacyjne: kwartalnik „Motosalon”, ukazujący się na Śląsku tygodnik „Motojarmark”, ogólnopolski tygodnik ogłoszeniowy „Moto Express” i wydawany w Wielkopolsce tygodnik „Autogiełda”. Natomiast motoryzacyjne serwisy internetowe wydawnictwa w styczniu br. odwiedziło ponad 1 mln użytkowników, wykonując prawie 30 mln odsłon (według badania Megapanel PBI/Gemius – zobacz szczegółowe wyniki).
 

Dołącz do dyskusji: Polskapresse przejęła od Banku BPH sieć samochodową Gepard

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olo
Gratulacje! Teraz tylko czekać jak kupią sieć budek spożywczych na giełdach samochodowych i zrobią rebranding na "Pod chętną parówą". I jeszcze bardziej umocnią pozycję, oczywiście na rynku. Tak trzymać chłopcy i dziewczynki bawiący się w biznes!
0 0
odpowiedź