Polsat umacnia się na pozycji lidera. 8 proc. TVP1 i TVP2 w grupie komercyjnej
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 października 2014 roku zwiększył się o 0,24 pkt. proc. do 13,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,12 pkt. proc. i wyniósł 12,94 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 11,18 proc., po wzroście o 0,57 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,20 proc.; w dół o 0,01 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV6 (1,10 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i AXN (0,73 proc.; + 0,11 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
06.10 - 12.10.2014 r. |
13.10 - 19.10.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
828 541 |
13,72% |
892 502 |
13,96% |
2 |
TVN |
788 293 |
13,06% |
827 736 |
12,94% |
3 |
TVP1 |
640 785 |
10,61% |
715 003 |
11,18% |
4 |
TVP2 |
556 248 |
9,21% |
588 397 |
9,20% |
5 |
TVN7 |
210 141 |
3,48% |
206 373 |
3,23% |
6 |
TV PULS |
178 727 |
2,96% |
196 579 |
3,07% |
7 |
TV4 |
166 239 |
2,75% |
168 125 |
2,63% |
8 |
TVN24 |
162 541 |
2,69% |
166 508 |
2,60% |
9 |
TVP INFO |
146 930 |
2,43% |
152 464 |
2,38% |
10 |
Polsat2 |
93 654 |
1,55% |
100 443 |
1,57% |
11 |
Puls 2 |
93 975 |
1,56% |
95 161 |
1,49% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
79 955 |
1,32% |
81 619 |
1,28% |
13 |
TVP Seriale |
75 765 |
1,26% |
79 779 |
1,25% |
14 |
TV6 |
59 736 |
0,99% |
70 073 |
1,10% |
15 |
TVP Regionalna |
60 695 |
1,01% |
59 608 |
0,93% |
16 |
TVP Rozrywka |
50 708 |
0,84% |
57 683 |
0,90% |
17 |
Polsat News |
59 186 |
0,98% |
56 797 |
0,89% |
18 |
Polsat Sport |
64 346 |
1,07% |
47 962 |
0,75% |
19 |
Stopklatka |
43 673 |
0,72% |
47 599 |
0,74% |
20 |
AXN |
37 183 |
0,62% |
46 787 |
0,73% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera również zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,01 pkt. proc. do 15,03 proc. udziału. Z kolei drugie miejsce przypadło TVN, którego udział zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 14,71 proc.
Z czwartej lokaty na ostatnią pozycję podium awansowała TVP1 - wzrost o 0,53 pkt. proc. do 7,87 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Dwójka (taki sam udział na poziomie 7,62 proc.).
Wszyscy 16-49 |
06.10 - 12.10.2014 r. |
13.10 - 19.10.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
362 784 |
15,04% |
381 640 |
15,03% |
2 |
TVN |
358 648 |
14,87% |
373 519 |
14,71% |
3 |
TVP1 |
177 077 |
7,34% |
199 787 |
7,87% |
4 |
TVP2 |
183 768 |
7,62% |
193 404 |
7,62% |
5 |
TV PULS |
88 337 |
3,66% |
99 159 |
3,91% |
6 |
TVN7 |
83 241 |
3,45% |
80 310 |
3,16% |
7 |
TV4 |
76 369 |
3,17% |
73 131 |
2,88% |
8 |
TVN24 |
48 932 |
2,03% |
51 715 |
2,04% |
9 |
Polsat2 |
38 650 |
1,60% |
41 294 |
1,63% |
10 |
Puls 2 |
40 985 |
1,70% |
40 516 |
1,60% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
36 087 |
1,50% |
37 368 |
1,47% |
12 |
TVP Seriale |
30 137 |
1,25% |
33 845 |
1,33% |
13 |
TV6 |
27 112 |
1,12% |
33 447 |
1,32% |
14 |
Eska TV |
21 666 |
0,90% |
27 280 |
1,07% |
15 |
TVP Rozrywka |
20 918 |
0,87% |
24 043 |
0,95% |
16 |
Discovery |
18 488 |
0,77% |
23 914 |
0,94% |
17 |
TVP INFO |
24 895 |
1,03% |
23 595 |
0,93% |
18 |
TVN Style |
22 162 |
0,92% |
23 214 |
0,91% |
19 |
Polo TV |
24 809 |
1,03% |
23 130 |
0,91% |
20 |
ATM Rozrywka |
24 756 |
1,03% |
23 043 |
0,91% |
Dołącz do dyskusji: Polsat umacnia się na pozycji lidera. 8 proc. TVP1 i TVP2 w grupie komercyjnej