Polsat szuka programów w Cannes dla nowej stacji kobiecej
Na trwających we francuskim Cannes targach audiowizualnych MIPTV 2008 telewizja Polsat szuka programów, którymi wypełni ramówkę nowej stacji powstałej z przeformatowania kanału Polsat Zdrowie i Uroda. Relaunch planowany jest na wrzesień tego roku.
Po zmianie kanał Polsatu ma być bardziej lifestylowy. Takich też
produkcji poszukuje stacja. W imieniu Jolanty Borowiec, pracującej
nad przekształceniem kanału, zakupów w Cannes dokonuje Agata
Młynarska, która jednocześnie szuka nowych formatów na antenę
głównego Polsatu. W Cannes obecny jest także Jacek Koskowski,
managing director thematic channel w Polsacie.
- Rzeczywiście pracujemy nad programem, szczegóły powinny być znane
już w połowie tego miesiąca - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl
Koskowski. - Nazwa kanału nie jest na razie znana, ale nie
planujemy zachowywać dotychczasowej nazwy - dodaje.
Jak zdołaliśmy ustalić zmieniony kanał ruszy we wrześniu tego roku.
Przybierze on formę lifestylowej telewizji skierowanej do kobiet i
konkurować będzie z TVN Style.
Ramówka odświeżonego Polsatu Zdrowie i Uroda składać się będzie z
audycji poświęconych urodzie, modzie, stylowi życia, współczesnym
problemom kobiet czy psychologii. Nie zabraknie także formatów
rozrywkowych, dokumentów, talk shows oraz zagranicznych
seriali.
Polsat Zdrowie i Uroda ruszył w 2004 roku. Początkowo w ofercie
obecne były programy poświęcone głównie zdrowiu. Później stał się
również anteną, gdzie emitowano powtórki z Polsatu.
MIPTV 2008 potrwają do 11 kwietnia. Przez cały tydzień relacje
tylko na Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Polsat szuka programów w Cannes dla nowej stacji kobiecej