SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat Sport News z reklamami od listopada

Od 1 listopada br. na antenie naziemnego kanału Polsat Sport News będą emitowane reklamy. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie Polsat Media.

Polsat Sport News to sportowy kanał informacyjny, który rozpoczął emisję w maju 2011 roku. Filarem ramówki jest 5- minutowy serwis „Sport Flash” nadawany co godzinę. Poza tym na antenie są też relacje na żywo z siatkarskiej Plus Ligi, piłki ręcznej, tenisowego Wimbledonu czy golfowego British Open. Ofertę kanału dopełnia sportowa publicystyka.

Stacja Polsat Sport News nadaje w ramach drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Jest dostępna też na platformach Cyfrowy Polsat i n oraz w sieciach kablowych. Monitoringiem Nielsen Audience Measurement objęta zostanie od listopada br.

Polsat Sport News będzie 16. kanałem w portfolio Polsat Media.

Dołącz do dyskusji: Polsat Sport News z reklamami od listopada

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
red
Beznadziejny kanał mam nadzieję że tak szybko jak się pojawił tak szybko zniknie.Ze sportem tą stację łączy jedynie nazwa. Ale jasne jest że za darmo nic nie ma więc niech sobie ten tenis wsadzą z łaski swojej w d..p..ę.
0 0
odpowiedź
User
flalers
Jakie transmisje na żywo??? Po jednym meczu w tygodniu PLS i piłki ręcznej to trochę za mało na kanał który w nazwie posiada słowo "sport". Reszta to maglowane od rana do wieczora powtórki, tak samo jak pseudo sportowy Nsport.
0 0
odpowiedź
User
Grzechu
PSN spełnia swoje zadanie. Ma być uzupełnieniem dla Polsatu Sport i Polsatu Sport Extra (to takie dwa kanały sportowe, abonenci CP wiedzą, o co chodzi). No i z tej perspektywy spisuje się bez zarzutu. Ale jak się go ogląda w kablówce czy innej platformie, to może i można mieć wrażenie, że jest mało live. No ale przecież to jest kanał informacyjno-publicystyczny, więc do strategii CP pasuje jak ulał.
0 0
odpowiedź