Polsat obniżył ceny o 25 proc., najdroższe są filmy
Polsat rozpoczyna dziś sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień br. Jak podaje stacja, średnio CPP w grupie 16-49 jest we wrześniu niższe o 25 proc. niż w analogicznym miesiącu ub.r. Najwięcej zapłacić trzeba za reklamy przy filmach, a w dół poszły ceny przy "Jak oni śpiewają".
Cena 30-sekundowego spotu w czasie piątkowego filmu o 20.00 dochodzi do 61,8 tys. zł, a przy poniedziałkowym "Megahicie" - do 60,3 tys. zł, co oznacza spadek o 10,7 proc.
Z kolei półminutowy spot w czasie nadawanego w niedziele serialu "Skazany na śmierć" kosztuje 54,8 tys. zł, czyli o 28,6 proc. mniej niż we wrześniu 2008 roku, gdy ta pozycja była najdroższą w cenniku.
Za reklamę przy środowych meczach Ligi Mistrzów trzeba zapłacić do 49,4 tys. zł, a przy czwartkowych spotkaniach Ligi Europejskiej do 46,7 tys. zł
Bardzo mocno, bo aż 61,2 proc. potaniał nadawany w soboty show "Jak oni śpiewają". 30-sekundowy spot w przerwie tego widowiska kosztuje we wrześniu br. co najwyżej 39,4 tys. zł.
TVN sprzedaż reklam na wrzesień rozpoczęła we wtorek (więcej). W poniedziałek 10 sierpnia ze sprzedażą ruszyła Telewizja Polska.
CPP - cennikowy koszt dotarcia do 1 proc. grupy docelowej
Dołącz do dyskusji: Polsat obniżył ceny o 25 proc., najdroższe są filmy