Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost „wielkiej czwórki”
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 31 sierpnia do 6 września 2015 roku zwiększył się o 2,43 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,01 pkt. proc. i wyniósł 11,25 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który w poprzednim tygodniu był liderem. Wynik tej stacji to 10,82 proc., po jednak wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,72 proc.; do góry o 0,48 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się o 4,42 pkt. proc. do 43,51 proc.
Wszyscy 4+ |
24.08 - 30.08.2015 r. |
31.08 - 06.09.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
602 801 |
10,29% |
789 046 |
12,72% |
2 |
TVP1 |
599 939 |
10,24% |
697 833 |
11,25% |
3 |
TVN |
604 415 |
10,32% |
670 765 |
10,82% |
4 |
TVP2 |
482 864 |
8,24% |
540 639 |
8,72% |
5 |
TVP INFO |
226 235 |
3,86% |
220 283 |
3,55% |
6 |
TV4 |
201 302 |
3,44% |
219 172 |
3,53% |
7 |
TVN7 |
174 586 |
2,98% |
201 919 |
3,26% |
8 |
TVN24 |
203 572 |
3,47% |
199 894 |
3,22% |
9 |
TV PULS |
177 645 |
3,03% |
170 542 |
2,75% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
93 694 |
1,60% |
98 886 |
1,59% |
11 |
Puls 2 |
108 433 |
1,85% |
98 485 |
1,59% |
12 |
Polsat2 |
98 607 |
1,68% |
93 421 |
1,51% |
13 |
TVP Seriale |
95 846 |
1,64% |
83 755 |
1,35% |
14 |
Polsat News |
68 611 |
1,17% |
75 988 |
1,23% |
15 |
TVP Rozrywka |
74 173 |
1,27% |
72 336 |
1,17% |
16 |
TV6 |
73 101 |
1,25% |
71 636 |
1,16% |
17 |
TVP Regionalna |
71 684 |
1,22% |
59 064 |
0,95% |
18 |
Eurosport |
50 668 |
0,86% |
52 204 |
0,84% |
19 |
Stopklatka |
50 005 |
0,85% |
46 382 |
0,75% |
20 |
Polo TV |
46 823 |
0,80% |
45 740 |
0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,71 pkt. proc. do 14,68 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,81 pkt. proc. do 12,66 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,61 proc., po wzroście o 0,09 proc. Zaś na czwartej lokacie znalazła się Jedynka (w dół o 0,23 pkt. proc. do 7,12 proc.).
Wszyscy 16-49 |
24.08 - 30.08.2015 r. |
31.08 - 06.09.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
280 892 |
11,97% |
363 037 |
14,68% |
2 |
TVN |
277 976 |
11,85% |
313 056 |
12,66% |
3 |
TVP2 |
176 294 |
7,52% |
188 275 |
7,61% |
4 |
TVP1 |
172 417 |
7,35% |
176 188 |
7,12% |
5 |
TV4 |
89 802 |
3,83% |
98 122 |
3,97% |
6 |
TVN7 |
70 303 |
3,00% |
93 948 |
3,80% |
7 |
TV PULS |
85 489 |
3,64% |
82 799 |
3,35% |
8 |
TVN24 |
62 332 |
2,66% |
57 635 |
2,33% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 045 |
1,92% |
45 702 |
1,85% |
10 |
Puls 2 |
47 987 |
2,05% |
44 840 |
1,81% |
11 |
TVP INFO |
40 283 |
1,72% |
43 262 |
1,75% |
12 |
Polsat2 |
39 887 |
1,70% |
37 490 |
1,52% |
13 |
TVP Seriale |
43 378 |
1,85% |
37 322 |
1,51% |
14 |
TV6 |
38 624 |
1,65% |
36 266 |
1,47% |
15 |
TVP Rozrywka |
27 975 |
1,19% |
28 725 |
1,16% |
16 |
Polo TV |
29 329 |
1,25% |
26 302 |
1,06% |
17 |
Comedy Central |
17 438 |
0,74% |
23 664 |
0,96% |
18 |
Polsat Film |
17 225 |
0,73% |
22 864 |
0,92% |
19 |
Polsat News |
22 197 |
0,95% |
22 328 |
0,90% |
20 |
TVN Style |
21 079 |
0,90% |
21 150 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost „wielkiej czwórki”