SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost „wielkiej czwórki”

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansował Polsat. Stacja ta była pierwsza również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 31 sierpnia do 6 września 2015 roku zwiększył się o 2,43 pkt. proc. do 12,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,01 pkt. proc. i wyniósł 11,25 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który w poprzednim tygodniu był liderem. Wynik tej stacji to 10,82 proc., po jednak wzroście o 0,50 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,72 proc.; do góry o 0,48 pkt. proc.).

Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się o 4,42 pkt. proc. do 43,51 proc.

Wszyscy 4+

24.08 - 30.08.2015 r.

31.08 - 06.09.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

602 801

10,29%

789 046

12,72%

2

TVP1

599 939

10,24%

697 833

11,25%

3

TVN

604 415

10,32%

670 765

10,82%

4

TVP2

482 864

8,24%

540 639

8,72%

5

TVP INFO

226 235

3,86%

220 283

3,55%

6

TV4

201 302

3,44%

219 172

3,53%

7

TVN7

174 586

2,98%

201 919

3,26%

8

TVN24

203 572

3,47%

199 894

3,22%

9

TV PULS

177 645

3,03%

170 542

2,75%

10

TTV - Twoja Telewizja

93 694

1,60%

98 886

1,59%

11

Puls 2

108 433

1,85%

98 485

1,59%

12

Polsat2

98 607

1,68%

93 421

1,51%

13

TVP Seriale

95 846

1,64%

83 755

1,35%

14

Polsat News

68 611

1,17%

75 988

1,23%

15

TVP Rozrywka

74 173

1,27%

72 336

1,17%

16

TV6

73 101

1,25%

71 636

1,16%

17

TVP Regionalna

71 684

1,22%

59 064

0,95%

18

Eurosport

50 668

0,86%

52 204

0,84%

19

Stopklatka

50 005

0,85%

46 382

0,75%

20

Polo TV

46 823

0,80%

45 740

0,74%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 2,71 pkt. proc. do 14,68 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,81 pkt. proc. do 12,66 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,61 proc., po wzroście o 0,09 proc. Zaś na czwartej lokacie znalazła się Jedynka (w dół o 0,23 pkt. proc. do 7,12 proc.).

Wszyscy 16-49

24.08 - 30.08.2015 r.

31.08 - 06.09.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

280 892

11,97%

363 037

14,68%

2

TVN

277 976

11,85%

313 056

12,66%

3

TVP2

176 294

7,52%

188 275

7,61%

4

TVP1

172 417

7,35%

176 188

7,12%

5

TV4

89 802

3,83%

98 122

3,97%

6

TVN7

70 303

3,00%

93 948

3,80%

7

TV PULS

85 489

3,64%

82 799

3,35%

8

TVN24

62 332

2,66%

57 635

2,33%

9

TTV - Twoja Telewizja

45 045

1,92%

45 702

1,85%

10

Puls 2

47 987

2,05%

44 840

1,81%

11

TVP INFO

40 283

1,72%

43 262

1,75%

12

Polsat2

39 887

1,70%

37 490

1,52%

13

TVP Seriale

43 378

1,85%

37 322

1,51%

14

TV6

38 624

1,65%

36 266

1,47%

15

TVP Rozrywka

27 975

1,19%

28 725

1,16%

16

Polo TV

29 329

1,25%

26 302

1,06%

17

Comedy Central

17 438

0,74%

23 664

0,96%

18

Polsat Film

17 225

0,73%

22 864

0,92%

19

Polsat News

22 197

0,95%

22 328

0,90%

20

TVN Style

21 079

0,90%

21 150

0,86%

Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem na początku jesiennej ramówki, duży wzrost „wielkiej czwórki”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Staszek
Polsat ma tylko minimalnie mniej widzów w grupie 16-49 niż oba główne kanały TVP razem wzięte.
0 0
odpowiedź