Polsat nowym liderem. "M jak miłość" i mecz Polska-Niemcy hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej awansował Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 6 do 12 października 2014 roku zwiększył się o 1,24 pkt. proc. do 13,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 13,06 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,61 proc., po wzroście o 0,04 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,21 proc.; bez zmian).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (2,75 proc.; + 0,03 pkt. proc.), Puls 2 (1,56 proc.; + 0,05 pkt. proc.), Polsat Sport (1,07 proc.; + 0,59 pkt. proc.), Polsat News (0,98 proc.; + 0,06 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,75 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
29.09 - 05.10.2014 r. |
06.10 - 12.10.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
759 342 |
12,48% |
828 541 |
13,72% |
2 |
TVN |
822 540 |
13,52% |
788 293 |
13,06% |
3 |
TVP1 |
643 166 |
10,57% |
640 785 |
10,61% |
4 |
TVP2 |
559 976 |
9,21% |
556 248 |
9,21% |
5 |
TVN7 |
203 490 |
3,35% |
210 141 |
3,48% |
6 |
TV PULS |
196 851 |
3,24% |
178 727 |
2,96% |
7 |
TV4 |
165 650 |
2,72% |
166 239 |
2,75% |
8 |
TVN24 |
156 548 |
2,57% |
162 541 |
2,69% |
9 |
TVP INFO |
159 841 |
2,63% |
146 930 |
2,43% |
10 |
Puls 2 |
91 661 |
1,51% |
93 975 |
1,56% |
11 |
Polsat2 |
108 932 |
1,79% |
93 654 |
1,55% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
86 141 |
1,42% |
79 955 |
1,32% |
13 |
TVP Seriale |
81 134 |
1,33% |
75 765 |
1,26% |
14 |
Polsat Sport |
29 195 |
0,48% |
64 346 |
1,07% |
15 |
TVP Regionalna |
58 230 |
0,96% |
60 695 |
1,01% |
16 |
TV6 |
63 067 |
1,04% |
59 736 |
0,99% |
17 |
Polsat News |
55 723 |
0,92% |
59 186 |
0,98% |
18 |
TVP Rozrywka |
61 024 |
1,00% |
50 708 |
0,84% |
19 |
Nickelodeon |
41 014 |
0,67% |
45 219 |
0,75% |
20 |
ATM Rozrywka |
43 642 |
0,72% |
44 973 |
0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera również awansował Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,31 pkt. proc. do 15,04 proc. udziału. Z kolei na drugie miejsce spadł TVN, którego udział zmniejszył się o 0,34 pkt. proc. do 14,87 proc.
Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 - wzrost o 0,12 pkt. proc. do 7,62 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Jedynka (w dół o 0,09 pkt. proc. do 7,34 proc.).
Wszyscy 16-49 |
29.09 - 05.10.2014 r. |
06.10 - 12.10.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
337 653 |
13,73% |
362 784 |
15,04% |
2 |
TVN |
374 035 |
15,21% |
358 648 |
14,87% |
3 |
TVP2 |
184 527 |
7,50% |
183 768 |
7,62% |
4 |
TVP1 |
182 762 |
7,43% |
177 077 |
7,34% |
5 |
TV PULS |
97 634 |
3,97% |
88 337 |
3,66% |
6 |
TVN7 |
82 263 |
3,35% |
83 241 |
3,45% |
7 |
TV4 |
76 700 |
3,12% |
76 369 |
3,17% |
8 |
TVN24 |
44 962 |
1,83% |
48 932 |
2,03% |
9 |
Puls 2 |
40 676 |
1,65% |
40 985 |
1,70% |
10 |
Polsat2 |
47 687 |
1,94% |
38 650 |
1,60% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
38 538 |
1,57% |
36 087 |
1,50% |
12 |
TVP Seriale |
35 439 |
1,44% |
30 137 |
1,25% |
13 |
TV6 |
27 245 |
1,11% |
27 112 |
1,12% |
14 |
Polsat Sport |
13 464 |
0,55% |
25 031 |
1,04% |
15 |
TVP INFO |
23 071 |
0,94% |
24 895 |
1,03% |
16 |
Polo TV |
21 489 |
0,87% |
24 809 |
1,03% |
17 |
ATM Rozrywka |
23 635 |
0,96% |
24 756 |
1,03% |
18 |
TVN Style |
21 675 |
0,88% |
22 162 |
0,92% |
19 |
Eska TV |
25 136 |
1,02% |
21 666 |
0,90% |
20 |
TVP Rozrywka |
21 922 |
0,89% |
20 918 |
0,87% |
Dołącz do dyskusji: Polsat nowym liderem. "M jak miłość" i mecz Polska-Niemcy hitami tygodnia