SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat najwięcej zarobił na reklamach, TVP traci

Po dziewięciu miesiącach 2005 roku najwięcej z reklam zarobiła cennikowa Telewizja Polsat.

Polsat jest liderem na rynku reklamy telewizyjnej - wynika z danych cennikowych po dziewięciu miesiącach 2005 roku (bez uwzględniania rabatów) AGB Nielsen Media Research.

Stacja Zygmuta Solorza uzyskała ponad 1114 mln zł, czyli więcej o ponad 14 proc. niż w tym samym okresie 2004 roku.

 TVN zarobił cennikowo  912 mln zł (spadek o prawie 10 proc.) a TVP 1 - dotychczasowy lider - 771 mln zł (spadek o 39 proc.).

Jak informuje przedstawiciele telewizji publicznej jej spadek cennikowych wpływów z reklam wynika z urealnienia cennika, czyli obniżenia cen reklam, przy stosowaniu mniejszych rabatów.

  I-IX.2005 I-IX.2004
Channel Wpływy
Polsat 1 144 659 732 1 003 055 269
TVN 912 072 560 985 519 108
TVP1 771 939 055 1 262 190 300
TVP2 534 320 145 673 053 885
TV4 143 553 310 152 677 635
TVN7 91 421 780 104 298 395
Tele5 85 820 146 63 315 678
MTV 61 359 010 b.d
Discovery 50 723 850 47 047 990
Jetix/FoxKids 47 609 058 16 363 046
VIVA 47 173 073 b.d
TVP_Regional 41 859 240 81 756 970
Hallmark 35 966 911 b.d.
Nationa Geographic 27 276 628 b.d.
TN/TVPULS 27 168 360 1 538 705
CN/TCM 26 112 524 14 375 185
Club 22 715 874 b.d.
ZigZap/Hyper/MiniMax 22 266 115 13 925 230
Canal_Plus 18 264 869 3 541 690
AXN 16 511 219 b.d.
Animal_Planet 10 341 930 5 752 655
Ale Kino 9 319 526 b.d.
Romantica 7 742 325 b.d.
Planete 7 659 988 b.d.
RealityTV 6 936 213 b.d.
Europa Europa 6 638 486 b.d.
Polonia1 6 231 029 b.d.
Kino Polska 5 642 209 b.d.
MiniMini 4 955 711 b.d.
Canal+ Sport 4 514 678 b.d.
MTV Classic 2 277 415 b.d.

Dołącz do dyskusji: Polsat najwięcej zarobił na reklamach, TVP traci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl