SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat na czele oglądalności, TVN24 ucieka TVP Info. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 11 do 17 kwietnia 2016 roku zmniejszył się o 0,33 pkt. proc. do 11,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 11,47 proc.

Podium uzupełnia TVP1. Wynik tej stacji to 10,37 proc., po wzroście o 0,21 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,03 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.).

Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,81 proc.; do góry o 0,15 pkt. proc.), TVN7 (3,44 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TTV (1,61 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polsat News (1,06 proc.; + 0,18 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

04.04.2016 - 10.04.2016

11.04.2016 - 17.04.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

762 648

12,05%

726 156

11,72%

2

TVN

696 680

11,01%

710 733

11,47%

3

TVP1

642 820

10,16%

642 082

10,37%

4

TVP2

568 307

8,98%

559 512

9,03%

5

TVN24

231 601

3,66%

236 248

3,81%

6

TV PULS

232 010

3,67%

215 407

3,48%

7

TVN7

197 006

3,11%

212 957

3,44%

8

TV4

205 294

3,24%

197 600

3,19%

9

TVP INFO

199 386

3,15%

179 548

2,90%

10

Puls 2

104 859

1,66%

108 251

1,75%

11

TTV

94 894

1,50%

99 632

1,61%

12

TVP Seriale

92 260

1,46%

89 771

1,45%

13

TV6

94 565

1,49%

86 260

1,39%

14

Polsat2

88 691

1,40%

85 533

1,38%

15

TVP Rozrywka

65 949

1,04%

66 900

1,08%

16

Polsat News

55 802

0,88%

65 451

1,06%

17

TVP3

57 739

0,91%

54 898

0,89%

18

Stopklatka

51 640

0,82%

50 758

0,82%

19

Nickelodeon

50 666

0,80%

49 176

0,79%

20

Polo TV

47 045

0,74%

46 141

0,74%

 

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera również awansował TVN. Stacja ta zwiększyła udział o 0,83 pkt. proc. do 14,34 proc. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego wynik uplasował się na poziomie 13,42 proc., po utracie udziału o 0,69 pkt. proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,44 proc., po spadku o 0,03 pkt. proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Jedynka (do góry o 0,19 pkt. proc. do 6,20 proc.).

Warto dodać, że sumaryczny udział Jedynki i Dwójki w tej grupie wiekowej wyniósł zaledwie 13,64 proc., czyli był niższy niż udział samego TVN.

Wszyscy 16-49

04.04.2016 - 10.04.2016

11.04.2016 - 17.04.2016

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

TVN

330 180

13,51%

335 763

14,34%

2

Polsat

344 811

14,11%

314 254

13,42%

3

TVP2

182 527

7,47%

174 304

7,44%

4

TVP1

146 787

6,01%

145 205

6,20%

5

TV PULS

104 989

4,30%

91 603

3,91%

6

TV4

83 619

3,42%

81 675

3,49%

7

TVN7

78 558

3,21%

80 840

3,45%

8

TVN24

55 545

2,27%

52 909

2,26%

9

Puls 2

48 758

1,99%

48 544

2,07%

10

TTV

45 114

1,85%

44 514

1,90%

11

TVP Seriale

41 886

1,71%

39 502

1,69%

12

TV6

42 753

1,75%

39 462

1,69%

13

Polsat2

32 129

1,31%

29 798

1,27%

14

Polo TV

29 066

1,19%

29 329

1,25%

15

TVP INFO

32 998

1,35%

26 859

1,15%

16

Discovery

19 057

0,78%

23 159

0,99%

17

Eska TV

19 049

0,78%

22 093

0,94%

18

TVP Rozrywka

23 224

0,95%

21 362

0,91%

19

Fokus TV

24 027

0,98%

20 744

0,89%

20

Stopklatka

20 625

0,84%

20 130

0,86%

Dołącz do dyskusji: Polsat na czele oglądalności, TVN24 ucieka TVP Info. Seriale TVP hitami tygodnia

25 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ooloo
skoro w tvp info sa ludzie pokroju pereiry wlasciwie z ulicy to co sie dziwic
0 0
odpowiedź
User
45
Członek rady nadzorczej TVN sponsorował Nowoczesna PO.
Niech im oglądalność spada ;)
0 0
odpowiedź
User
jola
warcholska dobra zmiana w tvp info
0 0
odpowiedź