Polsat na czele oglądalności, TVN24 ucieka TVP Info. Seriale TVP hitami tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajął Polsat. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 11 do 17 kwietnia 2016 roku zmniejszył się o 0,33 pkt. proc. do 11,72 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,46 pkt. proc. i wyniósł 11,47 proc.
Podium uzupełnia TVP1. Wynik tej stacji to 10,37 proc., po wzroście o 0,21 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,03 proc.; do góry o 0,05 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (3,81 proc.; do góry o 0,15 pkt. proc.), TVN7 (3,44 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TTV (1,61 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i Polsat News (1,06 proc.; + 0,18 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
04.04.2016 - 10.04.2016 |
11.04.2016 - 17.04.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
762 648 |
12,05% |
726 156 |
11,72% |
2 |
TVN |
696 680 |
11,01% |
710 733 |
11,47% |
3 |
TVP1 |
642 820 |
10,16% |
642 082 |
10,37% |
4 |
TVP2 |
568 307 |
8,98% |
559 512 |
9,03% |
5 |
TVN24 |
231 601 |
3,66% |
236 248 |
3,81% |
6 |
TV PULS |
232 010 |
3,67% |
215 407 |
3,48% |
7 |
TVN7 |
197 006 |
3,11% |
212 957 |
3,44% |
8 |
TV4 |
205 294 |
3,24% |
197 600 |
3,19% |
9 |
TVP INFO |
199 386 |
3,15% |
179 548 |
2,90% |
10 |
Puls 2 |
104 859 |
1,66% |
108 251 |
1,75% |
11 |
TTV |
94 894 |
1,50% |
99 632 |
1,61% |
12 |
TVP Seriale |
92 260 |
1,46% |
89 771 |
1,45% |
13 |
TV6 |
94 565 |
1,49% |
86 260 |
1,39% |
14 |
Polsat2 |
88 691 |
1,40% |
85 533 |
1,38% |
15 |
TVP Rozrywka |
65 949 |
1,04% |
66 900 |
1,08% |
16 |
Polsat News |
55 802 |
0,88% |
65 451 |
1,06% |
17 |
TVP3 |
57 739 |
0,91% |
54 898 |
0,89% |
18 |
Stopklatka |
51 640 |
0,82% |
50 758 |
0,82% |
19 |
Nickelodeon |
50 666 |
0,80% |
49 176 |
0,79% |
20 |
Polo TV |
47 045 |
0,74% |
46 141 |
0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera również awansował TVN. Stacja ta zwiększyła udział o 0,83 pkt. proc. do 14,34 proc. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego wynik uplasował się na poziomie 13,42 proc., po utracie udziału o 0,69 pkt. proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Dwójka - udział tej stacji wyniósł 7,44 proc., po spadku o 0,03 pkt. proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Jedynka (do góry o 0,19 pkt. proc. do 6,20 proc.).
Warto dodać, że sumaryczny udział Jedynki i Dwójki w tej grupie wiekowej wyniósł zaledwie 13,64 proc., czyli był niższy niż udział samego TVN.
Wszyscy 16-49 |
04.04.2016 - 10.04.2016 |
11.04.2016 - 17.04.2016 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
330 180 |
13,51% |
335 763 |
14,34% |
2 |
Polsat |
344 811 |
14,11% |
314 254 |
13,42% |
3 |
TVP2 |
182 527 |
7,47% |
174 304 |
7,44% |
4 |
TVP1 |
146 787 |
6,01% |
145 205 |
6,20% |
5 |
TV PULS |
104 989 |
4,30% |
91 603 |
3,91% |
6 |
TV4 |
83 619 |
3,42% |
81 675 |
3,49% |
7 |
TVN7 |
78 558 |
3,21% |
80 840 |
3,45% |
8 |
TVN24 |
55 545 |
2,27% |
52 909 |
2,26% |
9 |
Puls 2 |
48 758 |
1,99% |
48 544 |
2,07% |
10 |
TTV |
45 114 |
1,85% |
44 514 |
1,90% |
11 |
TVP Seriale |
41 886 |
1,71% |
39 502 |
1,69% |
12 |
TV6 |
42 753 |
1,75% |
39 462 |
1,69% |
13 |
Polsat2 |
32 129 |
1,31% |
29 798 |
1,27% |
14 |
Polo TV |
29 066 |
1,19% |
29 329 |
1,25% |
15 |
TVP INFO |
32 998 |
1,35% |
26 859 |
1,15% |
16 |
Discovery |
19 057 |
0,78% |
23 159 |
0,99% |
17 |
Eska TV |
19 049 |
0,78% |
22 093 |
0,94% |
18 |
TVP Rozrywka |
23 224 |
0,95% |
21 362 |
0,91% |
19 |
Fokus TV |
24 027 |
0,98% |
20 744 |
0,89% |
20 |
Stopklatka |
20 625 |
0,84% |
20 130 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: Polsat na czele oglądalności, TVN24 ucieka TVP Info. Seriale TVP hitami tygodnia
Niech im oglądalność spada ;)