SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat liderem w 4+, 16-49 i 16-59. „Fakty” hitem tygodnia

W minionym tygodniu nowym liderem oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów został Polsat. Stacja ta była również pierwsza wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział Polsatu wśród wszystkich widzów w okresie od 22 do 28 sierpnia 2016 roku zwiększył się o 0,94 pkt. proc. do 10,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z czwartej na drugą pozycję awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,86 pkt. proc. do 9,57 proc.

Podium uzupełnia TVP1, która tydzień wcześniej była liderem. Udział tej stacji wyniósł 9,22 proc., po spadku o 2,90 pkt. proc.

Oczko niżej znalazła się TVP2, której tygodniowy wynik wyniósł 7,21 proc. (w dół o 2,62 proc.). Stacja ta spadła z miejsca trzeciego.

Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (3,90 proc.; do góry o 0,58 pkt. proc.).

Dobre wyniki oglądalności zanotowały również stacje newsowe: TVP Info (3,66 proc.; + 0,37 pkt. proc.; pozycja 6. w rankingu) i Polsat News (1,28 proc.; + 0,10 pkt. proc.; awans z miejsca 17. na 15.).

Wszyscy 4+

16.08.2016 - 21.08.2016

22.08.2016 - 28.08.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

608 432

9,87%

600 383

10,81%

0,94%

2

TVN

536 785

8,71%

531 756

9,57%

0,86%

3

TVP1

746 667

12,12%

511 933

9,22%

-2,90%

4

TVP2

605 766

9,83%

400 241

7,21%

-2,62%

5

TVN24

204 496

3,32%

216 886

3,90%

0,58%

6

TVP INFO

202 446

3,29%

203 380

3,66%

0,37%

7

TVN7

193 626

3,14%

184 392

3,32%

0,18%

8

TV PULS

187 045

3,04%

174 087

3,13%

0,09%

9

TV4

191 541

3,11%

173 154

3,12%

0,01%

10

TVP Seriale

108 665

1,76%

109 772

1,98%

0,22%

11

Puls 2

115 913

1,88%

108 634

1,96%

0,08%

12

Polsat2

99 596

1,62%

103 508

1,86%

0,24%

13

TTV

99 727

1,62%

92 356

1,66%

0,04%

14

TV6

92 136

1,50%

88 113

1,59%

0,09%

15

Polsat News

72 802

1,18%

70 994

1,28%

0,10%

16

TVP3

65 878

1,07%

65 633

1,18%

0,11%

17

TVP Rozrywka

75 851

1,23%

62 992

1,13%

-0,10%

18

TVP ABC

57 484

0,93%

61 006

1,10%

0,17%

19

Stopklatka

70 123

1,14%

60 428

1,09%

-0,05%

20

Nickelodeon

51 453

0,84%

57 771

1,04%

0,20%

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem też był Polsat. Stacja ta zwiększyła udział o 1,51 pkt. proc. do 13,07 proc. Drugą lokatę zajął TVN, którego wynik uplasował się na poziomie 11,60 proc., po wzroście o 1,57 pkt. proc.

Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Dwójka - udział tej stacji wyniósł 6,60 proc. (jednak w dół o 1,82 pkt. proc.) Tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia Jedynka, która spadła z trzeciej lokaty (w dół o 2,89 pkt. proc. do 6,51 proc.).

16-49

16.08.2016 - 21.08.2016

22.08.2016 - 28.08.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

284 889

11,56%

283 268

13,07%

1,51%

2

TVN

247 101

10,03%

251 460

11,60%

1,57%

3

TVP2

207 626

8,42%

143 158

6,60%

-1,82%

4

TVP1

231 780

9,40%

141 237

6,51%

-2,89%

5

TV PULS

89 096

3,61%

77 244

3,56%

-0,05%

6

TV4

82 224

3,34%

72 477

3,34%

0,00%

7

TVN7

83 457

3,39%

71 510

3,30%

-0,09%

8

TVP Seriale

44 389

1,80%

47 863

2,21%

0,41%

9

Puls 2

48 531

1,97%

45 027

2,08%

0,11%

10

TVN24

44 493

1,81%

44 706

2,06%

0,25%

11

TTV

55 353

2,25%

43 917

2,03%

-0,22%

12

TV6

43 110

1,75%

37 944

1,75%

0,00%

13

Polsat2

36 207

1,47%

37 242

1,72%

0,25%

14

TVP INFO

40 914

1,66%

30 772

1,42%

-0,24%

15

Polo TV

34 561

1,40%

25 821

1,19%

-0,21%

16

Eska TV

21 519

0,87%

25 021

1,15%

0,28%

17

Comedy Central

21 821

0,89%

24 539

1,13%

0,24%

18

Stopklatka

30 302

1,23%

24 003

1,11%

-0,12%

19

Fokus TV

24 797

1,01%

23 020

1,06%

0,05%

20

Polsat News

24 299

0,99%

21 332

0,98%

-0,01%

W grupie wiekowej 16-59 pierwszy również był Polsat (do góry o 1,28 pkt. proc. do 12,16 proc.).

16-59

16.08.2016 - 21.08.2016

22.08.2016 - 28.08.2016

Dynamika

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

W pkt. proc.

1

Polsat

396 994

10,88%

391 945

12,16%

1,28%

2

TVN

349 406

9,57%

353 331

10,96%

1,39%

3

TVP1

395 298

10,83%

243 781

7,56%

-3,27%

4

TVP2

345 379

9,46%

224 952

6,98%

-2,48%

5

TV PULS

128 759

3,53%

117 060

3,63%

0,10%

6

TVN7

125 871

3,45%

113 602

3,53%

0,08%

7

TV4

121 309

3,32%

108 869

3,38%

0,06%

8

TVN24

81 713

2,24%

88 886

2,76%

0,52%

9

TVP Seriale

72 378

1,98%

76 915

2,39%

0,41%

10

TVP INFO

79 369

2,17%

67 949

2,11%

-0,06%

11

Puls 2

68 461

1,88%

63 315

1,96%

0,08%

12

TTV

71 449

1,96%

62 274

1,93%

-0,03%

13

Polsat2

60 354

1,65%

61 719

1,92%

0,27%

14

TV6

63 550

1,74%

57 149

1,77%

0,03%

15

Stopklatka

46 604

1,28%

40 335

1,25%

-0,03%

16

Polsat News

40 810

1,12%

36 082

1,12%

0,00%

17

Fokus TV

36 448

1,00%

34 354

1,07%

0,07%

18

TVP Rozrywka

43 308

1,19%

33 764

1,05%

-0,14%

19

Polo TV

42 015

1,15%

32 772

1,02%

-0,13%

20

TVP3

26 701

0,73%

28 357

0,88%

0,15%

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem w 4+, 16-49 i 16-59. „Fakty” hitem tygodnia

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicki
Imprezy sie skonczyly i ogladalnosc tvp wraca na swoj poziom jaki byc powinien
0 0
odpowiedź
User
prawnik
Z okresu EURO, ŚDM, Igrzysk, szczytu NATO, przeszliśmy do szarej rzeczywistości. Jeszcze w stanie poprzedzającym ramówkę jesienną, która będzie głównym testem tego roku. A w tej rzeczywistości: Polsat, TVN, TVP1, TVP2. Lub 16-59 Polsat, TVN, TVP2 (!!!), TVP1.

Czy ktoś z Was dwa lata temu obstawiałby, że TVP będzie miała 3 i 4 miejsce, a TVP2 będzie wyprzedzać TVP1? Oczywiście, tylko w tygodniówce, nie będzie tak co tydzień, to dopiero jaskółka, zapowiedź trendu, jeszcze nie trend.

***

Będę się powtarzał. TVPInfo ma obowiązek przegonić TVN24 ze względu na zasięg. A w chwili obecnej ze względu na odpływ widza z anteny głównej TVP1. I fakt, że nie przewyższa go to dowód na poziom kanału, zespołu redakcyjnego, zarządzania kanałem, etc.

0 0
odpowiedź
User
Ewcia
Coś niedobrego dzieje się z TVPInfo. Ten program nie ma siebie pomysłu. Wszystko kopiuje z TVN24. Na dodatek brakuje tam silnych osobowości. TVN 24 może nie jest jakies powalajace ale odmówić mu pewnych rzeczy nie można. Trzeba uczciwie powiedzieć że TVN24 wszystko sam wymyśla np Kawa na ławę, kropka na i, kontakt24,szkło kontaktowe, loża prasowa itp.
0 0
odpowiedź