Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. „Teleexpress” z najwyższą widownią
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 10 do 16 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,06 pkt. proc. do 11,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,67 proc., po spadku o 0,07 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,76 proc.; do góry o 0,18 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,52 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Puls 2 (1,85 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,76 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Polsat News (1,41 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,30 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1,07 proc.; + 0,13 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
03.08 - 09.08.2015 r. |
10.08 - 16.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
623 463 |
11,18% |
634 619 |
11,24% |
2 |
TVP1 |
562 803 |
10,09% |
593 603 |
10,51% |
3 |
TVN |
543 066 |
9,74% |
546 207 |
9,67% |
4 |
TVP2 |
366 705 |
6,58% |
381 764 |
6,76% |
5 |
TVP INFO |
254 490 |
4,56% |
244 692 |
4,33% |
6 |
TVN24 |
214 736 |
3,85% |
215 650 |
3,82% |
7 |
TV4 |
190 102 |
3,41% |
198 868 |
3,52% |
8 |
TVN7 |
180 364 |
3,23% |
180 775 |
3,20% |
9 |
TV PULS |
172 311 |
3,09% |
177 314 |
3,14% |
10 |
Puls 2 |
98 459 |
1,77% |
104 522 |
1,85% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
88 700 |
1,59% |
99 306 |
1,76% |
12 |
TVP Seriale |
94 722 |
1,70% |
90 358 |
1,60% |
13 |
Polsat2 |
95 710 |
1,72% |
86 205 |
1,53% |
14 |
Polsat News |
78 769 |
1,41% |
79 417 |
1,41% |
15 |
TVP Rozrywka |
80 974 |
1,45% |
78 468 |
1,39% |
16 |
TV6 |
71 610 |
1,28% |
73 815 |
1,31% |
17 |
TVP Regionalna |
65 517 |
1,18% |
73 636 |
1,30% |
18 |
Stopklatka |
52 272 |
0,94% |
60 495 |
1,07% |
19 |
Polo TV |
57 997 |
1,04% |
53 336 |
0,94% |
20 |
ATM Rozrywka |
41 780 |
0,75% |
43 109 |
0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,79 pkt. proc. do 12,21 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zmniejszył się o 0,22 pkt. proc. do 11,06 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,02 proc., po wzroście o 0,12 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,51 pkt. proc. do 6,26 proc.).
Wszyscy 16-49 |
03.08 - 09.08.2015 r. |
10.08 - 16.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
278 068 |
13,00% |
269 478 |
12,21% |
2 |
TVN |
241 379 |
11,28% |
243 990 |
11,06% |
3 |
TVP1 |
147 508 |
6,90% |
154 822 |
7,02% |
4 |
TVP2 |
122 931 |
5,75% |
138 137 |
6,26% |
5 |
TV4 |
84 334 |
3,94% |
90 999 |
4,12% |
6 |
TV PULS |
74 598 |
3,49% |
83 384 |
3,78% |
7 |
TVN7 |
67 320 |
3,15% |
69 846 |
3,16% |
8 |
TVN24 |
57 943 |
2,71% |
60 429 |
2,74% |
9 |
TVP INFO |
46 387 |
2,17% |
46 958 |
2,13% |
10 |
Puls 2 |
41 385 |
1,93% |
46 176 |
2,09% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
41 801 |
1,95% |
45 951 |
2,08% |
12 |
TVP Seriale |
42 268 |
1,98% |
40 651 |
1,84% |
13 |
TV6 |
33 941 |
1,59% |
36 624 |
1,66% |
14 |
Polsat2 |
38 520 |
1,80% |
35 941 |
1,63% |
15 |
Polo TV |
34 420 |
1,61% |
29 392 |
1,33% |
16 |
TVP Rozrywka |
27 451 |
1,28% |
29 196 |
1,32% |
17 |
Stopklatka |
23 003 |
1,08% |
27 660 |
1,25% |
18 |
Polsat News |
22 251 |
1,04% |
25 752 |
1,17% |
19 |
TVN Style |
21 659 |
1,01% |
21 563 |
0,98% |
20 |
Polsat Film |
21 343 |
1,00% |
21 281 |
0,96% |
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. „Teleexpress” z najwyższą widownią