SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. „Teleexpress” z najwyższą widownią

W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej, zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującego Polsatu w okresie od 10 do 16 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,06 pkt. proc. do 11,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,42 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,67 proc., po spadku o 0,07 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,76 proc.; do góry o 0,18 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,52 proc.; + 0,11 pkt. proc.), Puls 2 (1,85 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TTV (1,76 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Polsat News (1,41 proc.; bez zmian), TVP Regionalna (1,30 proc.; + 0,12 pkt. proc.) i Stopklatka TV (1,07 proc.; + 0,13 pkt. proc.).

Wszyscy 4+

03.08 - 09.08.2015 r.

10.08 - 16.08.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

623 463

11,18%

634 619

11,24%

2

TVP1

562 803

10,09%

593 603

10,51%

3

TVN

543 066

9,74%

546 207

9,67%

4

TVP2

366 705

6,58%

381 764

6,76%

5

TVP INFO

254 490

4,56%

244 692

4,33%

6

TVN24

214 736

3,85%

215 650

3,82%

7

TV4

190 102

3,41%

198 868

3,52%

8

TVN7

180 364

3,23%

180 775

3,20%

9

TV PULS

172 311

3,09%

177 314

3,14%

10

Puls 2

98 459

1,77%

104 522

1,85%

11

TTV - Twoja Telewizja

88 700

1,59%

99 306

1,76%

12

TVP Seriale

94 722

1,70%

90 358

1,60%

13

Polsat2

95 710

1,72%

86 205

1,53%

14

Polsat News

78 769

1,41%

79 417

1,41%

15

TVP Rozrywka

80 974

1,45%

78 468

1,39%

16

TV6

71 610

1,28%

73 815

1,31%

17

TVP Regionalna

65 517

1,18%

73 636

1,30%

18

Stopklatka

52 272

0,94%

60 495

1,07%

19

Polo TV

57 997

1,04%

53 336

0,94%

20

ATM Rozrywka

41 780

0,75%

43 109

0,76%

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,79 pkt. proc. do 12,21 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zmniejszył się o 0,22 pkt. proc. do 11,06 proc.

Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,02 proc., po wzroście o 0,12 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,51 pkt. proc. do 6,26 proc.).

Wszyscy 16-49

03.08 - 09.08.2015 r.

10.08 - 16.08.2015 r.

Lp.

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

1

Polsat

278 068

13,00%

269 478

12,21%

2

TVN

241 379

11,28%

243 990

11,06%

3

TVP1

147 508

6,90%

154 822

7,02%

4

TVP2

122 931

5,75%

138 137

6,26%

5

TV4

84 334

3,94%

90 999

4,12%

6

TV PULS

74 598

3,49%

83 384

3,78%

7

TVN7

67 320

3,15%

69 846

3,16%

8

TVN24

57 943

2,71%

60 429

2,74%

9

TVP INFO

46 387

2,17%

46 958

2,13%

10

Puls 2

41 385

1,93%

46 176

2,09%

11

TTV - Twoja Telewizja

41 801

1,95%

45 951

2,08%

12

TVP Seriale

42 268

1,98%

40 651

1,84%

13

TV6

33 941

1,59%

36 624

1,66%

14

Polsat2

38 520

1,80%

35 941

1,63%

15

Polo TV

34 420

1,61%

29 392

1,33%

16

TVP Rozrywka

27 451

1,28%

29 196

1,32%

17

Stopklatka

23 003

1,08%

27 660

1,25%

18

Polsat News

22 251

1,04%

25 752

1,17%

19

TVN Style

21 659

1,01%

21 563

0,98%

20

Polsat Film

21 343

1,00%

21 281

0,96%

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia, w górę TV Puls i Puls 2. „Teleexpress” z najwyższą widownią

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
multimediany
czemu nikt nie komentuje o stacjach lifestylowych dziecięcych i kiedy polszmat jest liderem
0 0
odpowiedź
User
multimedialny
czemu nikt nie komentuje o stacjach lifestylowych dziecięcych i kiedy polszmat jest liderem
zapomniałeś jeszcze o kanałach muzycznych
0 0
odpowiedź
User
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
czemu nikt nie komentuje o stacjach lifestylowych dziecięcych i kiedy polszmat jest liderem
zapomniałeś jeszcze o kanałach muzycznych
i o rynku radieym i prasowym i kiedy tvp1 jest liderem
0 0
odpowiedź