Polsat liderem tygodnia, TVP2 wyprzedziła TVP1 w grupie komercyjnej
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej należała do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 13 do 19 kwietnia 2015 roku zwiększył się o 0,51 pkt. proc. do 12,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmalał o 0,30 pkt. proc. i wyniósł 11,88 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,34 proc., po wzroście o 0,35 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,98 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,52 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TTV (1,46 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Rozrywka (1,21 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TV6 (1,20 proc.; + 0,19 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,02 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Nickelodeon (0,85 proc.; + 0,07 pkt. proc.) i ATM Rozrywka (0,81 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
06.04 - 12.04.2015 r. |
13.04 - 19.04.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
829 306 |
12,26% |
848 690 |
12,77% |
2 |
TVP1 |
823 462 |
12,18% |
790 072 |
11,88% |
3 |
TVN |
743 122 |
10,99% |
753 979 |
11,34% |
4 |
TVP2 |
592 359 |
8,76% |
596 921 |
8,98% |
5 |
TVN7 |
235 191 |
3,48% |
233 981 |
3,52% |
6 |
TV4 |
210 038 |
3,11% |
205 263 |
3,09% |
7 |
TV PULS |
208 383 |
3,08% |
199 395 |
3,00% |
8 |
TVP INFO |
211 546 |
3,13% |
187 106 |
2,81% |
9 |
TVN24 |
190 844 |
2,82% |
185 192 |
2,79% |
10 |
Puls 2 |
102 942 |
1,52% |
99 155 |
1,49% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
87 610 |
1,30% |
97 318 |
1,46% |
12 |
Polsat2 |
114 785 |
1,70% |
89 668 |
1,35% |
13 |
TVP Seriale |
87 013 |
1,29% |
84 873 |
1,28% |
14 |
TVP Rozrywka |
75 486 |
1,12% |
80 725 |
1,21% |
15 |
TV6 |
68 193 |
1,01% |
79 863 |
1,20% |
16 |
TVP Regionalna |
63 833 |
0,94% |
67 590 |
1,02% |
17 |
Polsat News |
58 256 |
0,86% |
63 647 |
0,96% |
18 |
Stopklatka |
64 964 |
0,96% |
56 681 |
0,85% |
19 |
Nickelodeon |
52 799 |
0,78% |
56 635 |
0,85% |
20 |
ATM Rozrywka |
46 926 |
0,69% |
54 125 |
0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera uplasował się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,69 pkt. proc. do 14,53 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,08 pkt. proc. do 12,95 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Dwójki, która awansowała z miejsca czwartego - udział tej stacji, po wzroście o 0,10 proc., wyniósł 7,96 proc. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,43 pkt. proc. do 7,81 proc.).
Wszyscy 16-49 |
06.04 - 12.04.2015 r. |
13.04 - 19.04.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
376 913 |
13,84% |
380 878 |
14,53% |
2 |
TVN |
350 682 |
12,87% |
339 463 |
12,95% |
3 |
TVP2 |
214 221 |
7,86% |
208 610 |
7,96% |
4 |
TVP1 |
224 494 |
8,24% |
204 757 |
7,81% |
5 |
TV PULS |
104 566 |
3,84% |
97 054 |
3,70% |
6 |
TVN7 |
99 078 |
3,64% |
93 487 |
3,57% |
7 |
TV4 |
94 746 |
3,48% |
92 331 |
3,52% |
8 |
TVN24 |
65 371 |
2,40% |
60 292 |
2,30% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
42 992 |
1,58% |
43 909 |
1,68% |
10 |
Puls 2 |
45 286 |
1,66% |
43 792 |
1,67% |
11 |
TV6 |
33 426 |
1,23% |
37 886 |
1,45% |
12 |
TVP Seriale |
37 133 |
1,36% |
37 599 |
1,43% |
13 |
Polsat2 |
45 416 |
1,67% |
33 751 |
1,29% |
14 |
TVP INFO |
37 295 |
1,37% |
31 913 |
1,22% |
15 |
Polo TV |
29 588 |
1,09% |
31 158 |
1,19% |
16 |
TVP Rozrywka |
28 306 |
1,04% |
30 240 |
1,15% |
17 |
Stopklatka |
28 972 |
1,06% |
24 458 |
0,93% |
18 |
ATM Rozrywka |
20 977 |
0,77% |
23 781 |
0,91% |
19 |
TVN Style |
27 309 |
1,00% |
23 661 |
0,90% |
20 |
Eska TV |
25 319 |
0,93% |
22 487 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem tygodnia, TVP2 wyprzedziła TVP1 w grupie komercyjnej