Polsat liderem, 4 proc. udziału TVP Info. „Wiadomości” hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym, zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 6 do 12 lipca 2015 roku zwiększył się o 0,03 pkt. proc. do 10,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Druga była TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,86 proc. (bez zmian w porównaniu do poprzedniego tygodnia). Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (7,06 proc.; do góry o 0,44 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,97 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVN24 (3,45 proc.; bez zmian) i TVP Regionalna (1,16 proc.; + 0,04 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
29.06 - 05.07.2015 r. |
06.07 - 12.07.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
606 963 |
10,81% |
632 987 |
10,84% |
2 |
TVP1 |
598 068 |
10,65% |
630 111 |
10,79% |
3 |
TVN |
553 679 |
9,86% |
575 652 |
9,86% |
4 |
TVP2 |
371 689 |
6,62% |
411 957 |
7,06% |
5 |
TVP INFO |
217 949 |
3,88% |
231 851 |
3,97% |
6 |
TVN24 |
193 528 |
3,45% |
201 623 |
3,45% |
7 |
TV4 |
193 387 |
3,44% |
199 498 |
3,42% |
8 |
TVN7 |
185 512 |
3,30% |
185 632 |
3,18% |
9 |
TV PULS |
195 120 |
3,47% |
178 169 |
3,05% |
10 |
Puls 2 |
108 213 |
1,93% |
101 679 |
1,74% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
92 800 |
1,65% |
94 803 |
1,62% |
12 |
Polsat2 |
90 374 |
1,61% |
92 111 |
1,58% |
13 |
TVP Rozrywka |
86 616 |
1,54% |
83 232 |
1,43% |
14 |
TVP Seriale |
80 820 |
1,44% |
82 841 |
1,42% |
15 |
TV6 |
78 621 |
1,40% |
78 796 |
1,35% |
16 |
TVP Regionalna |
62 889 |
1,12% |
67 851 |
1,16% |
17 |
Polsat News |
64 902 |
1,16% |
65 845 |
1,13% |
18 |
Polsat Sport News |
73 624 |
1,31% |
65 374 |
1,12% |
19 |
Polsat Sport |
71 115 |
1,27% |
61 420 |
1,05% |
20 |
Polo TV |
69 181 |
1,23% |
61 138 |
1,05% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,56 pkt. proc. do 12,17 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 11,14 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 0,21 proc., wyniósł 7,33 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (do góry o 0,70 pkt. proc. do 6,87 proc.).
Wszyscy 16-49 |
29.06 - 05.07.2015 r. |
06.07 - 12.07.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
257 502 |
11,61% |
278 673 |
12,17% |
2 |
TVN |
244 701 |
11,03% |
255 013 |
11,14% |
3 |
TVP1 |
157 956 |
7,12% |
167 881 |
7,33% |
4 |
TVP2 |
136 910 |
6,17% |
157 350 |
6,87% |
5 |
TV4 |
83 604 |
3,77% |
89 381 |
3,90% |
6 |
TV PULS |
95 791 |
4,32% |
77 462 |
3,38% |
7 |
TVN7 |
82 846 |
3,74% |
74 950 |
3,27% |
8 |
TVN24 |
64 524 |
2,91% |
67 333 |
2,94% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
43 840 |
1,98% |
43 580 |
1,90% |
10 |
Puls 2 |
48 581 |
2,19% |
40 257 |
1,76% |
11 |
Polo TV |
42 145 |
1,90% |
36 679 |
1,60% |
12 |
TVP Seriale |
33 347 |
1,50% |
36 633 |
1,60% |
13 |
TV6 |
41 152 |
1,86% |
35 924 |
1,57% |
14 |
Polsat2 |
35 633 |
1,61% |
35 309 |
1,54% |
15 |
TVP INFO |
37 510 |
1,69% |
34 344 |
1,50% |
16 |
TVP Rozrywka |
33 239 |
1,50% |
30 862 |
1,35% |
17 |
Eska TV |
23 394 |
1,05% |
25 409 |
1,11% |
18 |
Stopklatka |
24 348 |
1,10% |
23 598 |
1,03% |
19 |
ATM Rozrywka |
25 509 |
1,15% |
23 403 |
1,02% |
20 |
Polsat Sport |
26 052 |
1,17% |
21 446 |
0,94% |
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, 4 proc. udziału TVP Info. „Wiadomości” hitem tygodnia