SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polpharma promuje krople do oczu Starazolin (wideo)

Pod koniec października br. Polpharma wystartowała z kampanią reklamową kropli do oczu Starazolin HydroBalance pod hasłem „Wypróbuj Starazolin HydroBalance i zobacz różnicę”. Przygotowały ją Discovery Media, Polpharma, OMD i Timecode.

Powstałe na potrzeby akcji spoty reklamowe zawierają szczegółowe dane na temat szkodliwości czynników zewnętrznych oraz podkreślają, jak ważne dla higieny oczu jest ich nawilżanie kroplami opartymi na nowatorskiej formule wykorzystującej hialuronian sodu - naturalny składnik łez.

Na potrzeby kampanii powstały spoty, billboard sponsorski i winieta komercyjna. Obecnie winieta emitowana jest wyłącznie na antenie stacji TLC z portfolio Discovery. Spoty pojawią się również w innych stacjach telewizyjnych.



Kreacje stworzone zostały przez zespół Brand Partnership Discovery Media we współpracy z zespołem marki Starazolin, domem mediowym OMD i firmą producencką Timecode. Kampania potrwa do 23 grudnia br.

Dołącz do dyskusji: Polpharma promuje krople do oczu Starazolin (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mokka
Bardzo dobre krople. Używam ich regularnie, bo fajnie nawilżają oczy i łagodzą ewentualne podrażnienia. Mam je zawsze przy sobie, żeby ich użyć, jak mi się daje we znaki praca przed komputerem.
0 0
odpowiedź