Polo TV zwiększyło przewagę na Eska TV w 2015 roku. Disco Polo Music o 60 proc. do góry
W ub.r. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Vox Music TV, a najwięcej straciły ex aequo stacje: ITV i 4fun Fit & Dance.
Średni dobowy udział naziemnego kanału Polo TV w 2015 roku wyniósł 0,86 proc. W porównaniu do poprzedniego roku wzrósł on o 13,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni roczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 17,74 proc. do 0,51 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 15 proc. do poziomu 0,17 proc.
Tuż za podium uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music (nadająca od 1 maja 2014 roku), która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w całym 2015 roku uplasował się na poziomie 0,16 proc., po wzroście o 60 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc., pochwalić się mogła jednak stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,04 proc. (kanał ten awansował z miejsca 13. na 9.).
Największy spadek, wynoszący 50 proc., ex aequo zanotowały dwie stacje: ITV (w zeszłym miesiącu kanał ten miał 0,05 proc. udziału; spadł on z pozycji 5. na 8.) i 4fun Fit & Dance (0,03 proc. udziału; w dół z lokaty 9. na 10.; do 25 czerwca ub.r. stacja ta nazywała się TV.Disco).
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|
2014 |
2015 |
|
SHR% |
SHR% |
|
Polo TV |
0,76% |
0,86% |
Eska TV |
0,62% |
0,51% |
4FUN.TV |
0,20% |
0,17% |
Disco Polo Music |
0,10% |
0,16% |
VIVA Polska |
0,15% |
0,09% |
Kino Polska Muzyka |
0,07% |
0,08% |
Stars.tv |
0,08% |
0,07% |
ITV |
0,10% |
0,05% |
Vox Music TV |
0,01% |
0,04% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
0,06% |
0,03% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
0,04% |
0,03% |
VH1 |
0,03% |
0,03% |
Power TV |
0,02% |
0,03% |
Muzo.tv |
0,00% |
0,01% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w ub.r. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 19,64 proc., wyniósł 1,34 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,92 proc. udziału, w dół o 14,02 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,32 proc.; - 11,11 proc.).
Największym wzrostem (o 300 proc. do 0,08 proc.) pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, a najwięcej (62,50 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,06 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|
2014 |
2015 |
|
SHR% |
SHR% |
|
Polo TV |
1,12% |
1,34% |
Eska TV |
1,07% |
0,92% |
4FUN.TV |
0,36% |
0,32% |
Disco Polo Music |
0,15% |
0,26% |
VIVA Polska |
0,26% |
0,17% |
Stars.tv |
0,14% |
0,13% |
Kino Polska Muzyka |
0,12% |
0,13% |
Vox Music TV |
0,02% |
0,08% |
Power TV |
0,05% |
0,07% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] |
0,10% |
0,06% |
ITV |
0,16% |
0,06% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] |
0,08% |
0,06% |
VH1 |
0,06% |
0,05% |
Muzo.tv |
0,01% |
0,02% |
Dołącz do dyskusji: Polo TV zwiększyło przewagę na Eska TV w 2015 roku. Disco Polo Music o 60 proc. do góry
Ewentualnie Robert Janowski.