SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polo TV od września z reklamami, brokerem Atmedia

Muzyczny kanał Polo TV od września br. rozpocznie emisję reklam. Za ich sprzedaż odpowiadać będzie firma Atmedia.

Czas reklamowy w Polo TV będzie oferowany w ramach pakietów gwarantowanej widowni - Atmax, Atyour Choice, a także oferty Atsingle oraz sprzedaży cennikowej. Atmedia we współpracy ze stacją będzie też przygotowywać niestandardowe rozwiązania dla klientów.

Polo TV to nadający od maja br. kanał nadający muzykę disco polo, folkową, etniczną czy taneczną. Dostępny jest m.in. w ofercie Cyfry+ i platformy N, oglądać go można też FTA z satelity Hot Bird i w internecie. Polo TV pojawi się w również w ofercie pierwszego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej (MUX1), który ruszy pod koniec br. (więcej na ten temat). Właścicielem kanału jest należąca do grupy ZPR wytwórnia Lemon Records.

Stacja planuje na najbliższe miesiące działania promocyjne. Będzie wspierana m.in. w mediach działających w ramach grupy ZPR (większościowy udziałowiec Lemon Records) m.in. w „Super Expressie”, w Radiu Eska, Radiu Wawa i Vox FM, przewidziano także aktywność w mediach społecznościowych. Nadawca promuje ją także podczas największych imprez disco polo i dance.

Polo TV jest drugim, po Esce TV, kanałem telewizyjnym z rodziny ZPR (większościowy udziałowiec Lemon Records) obsługiwanym przez Atmedia. Portfolio brokera, wraz z Polo TV i dołączającą również od września stacją Disney Junior (dowiedz się więcej) liczyć będzie 57 kanałów.

Dołącz do dyskusji: Polo TV od września z reklamami, brokerem Atmedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl