Polo TV na czele kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka o 80 proc. do góry
W czerwcu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, zaś najwięcej straciło TV Disco, nadające obecnie jako 4fun Dance & Fit.
Udział naziemnego kanału Polo TV w czerwcu 2015 roku wyniósł 1,05 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 38,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 22,73 proc. do 0,51 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv, który rok wcześniej był czwarty. Jego udział jednak wzrósł o 5,56 proc. do poziomu 0,19 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca piątego. Jej średni udział w czerwcu br. uplasował się na poziomie 0,17 proc., po wzroście o 30,77 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 80 proc., pochwalić się mogła stacja Kino Polska Muzyka, której udział poszedł do góry do 0,09 proc. Kanał ten awansował z miejsca dziesiątego na siódme.
Największy spadek, wynoszący aż 75 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,02 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 8. na 13. Stacja ta w lutym br. zrezygnowała z klipów disco polo na rzecz zagranicznej muzyki tanecznej, zmieniła też logo (więcej na ten temat). Od 25 czerwca br. nadaje jako 4fun Fit & Dance.
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w czerwcu br. wyniosła 755 osób. Miał on w zeszłym miesiącu 0,01 proc. udziału w rynku. Stacja nadaje od końca września ub.r.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
|||
czerwiec 2015 |
czerwiec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
61 505 |
1,05% |
45 044 |
0,76% |
Eska TV |
29 977 |
0,51% |
38 882 |
0,66% |
4fun.tv |
11 333 |
0,19% |
10 492 |
0,18% |
Disco Polo Music |
9 740 |
0,17% |
7 890 |
0,13% |
Stars.tv |
5 438 |
0,09% |
5 221 |
0,09% |
VIVA Polska |
5 432 |
0,09% |
10 651 |
0,18% |
Kino Polska Muzyka |
5 318 |
0,09% |
2 826 |
0,05% |
Vox Music TV |
2 418 |
0,04% |
- |
- |
ITV |
2 298 |
0,04% |
5 026 |
0,08% |
VH 1 |
1 992 |
0,03% |
1 620 |
0,03% |
Power TV |
1 831 |
0,03% |
2 977 |
0,05% |
4fun Hits (mjuzik.tv) |
1 683 |
0,03% |
2 310 |
0,04% |
4fun Fit & Dance (TV.Disco) |
1 181 |
0,02% |
4 987 |
0,08% |
Muzo.tv |
755 |
0,01% |
- |
- |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w czerwcu br. liderem również było Polo TV, które rok wcześniej było drugie. Udział tego kanału, po wzroście o 40,17 proc., wyniósł 1,64 proc. Na drugą lokatę spadła Eska TV (0,91 proc. udziału, w dół o 22,22 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,37 proc.; do góry o 8,82 proc.).
Największym wzrostem (o 88,89 proc. do 0,17 proc.) również i tutaj pochwalić się mógł kanał Kino Polska Muzyka. Z kolei najwięcej (71,43 proc.) straciło TV.Disco - jego wynik spadł do 0,04 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
|||
czerwiec 2015 |
czerwiec 2014 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polo TV |
38 446 |
1,64% |
27 757 |
1,17% |
Eska TV |
21 418 |
0,91% |
27 884 |
1,17% |
4fun.tv |
8 635 |
0,37% |
8 073 |
0,34% |
Disco Polo Music |
6 335 |
0,27% |
5 324 |
0,22% |
Stars.tv |
4 858 |
0,21% |
3 272 |
0,14% |
VIVA Polska |
4 156 |
0,18% |
7 513 |
0,32% |
Kino Polska Muzyka |
4 001 |
0,17% |
2 093 |
0,09% |
Vox Music TV |
1 793 |
0,08% |
- |
- |
4fun Hits (mjuzik.tv) |
1 390 |
0,06% |
1 583 |
0,07% |
VH 1 |
1 304 |
0,06% |
1 272 |
0,05% |
ITV |
1 259 |
0,05% |
2 879 |
0,12% |
Power TV |
1 124 |
0,05% |
2 661 |
0,11% |
4fun Fit & Comedy (TV.Disco) |
962 |
0,04% |
3 387 |
0,14% |
Muzo.tv |
559 |
0,02% |
- |
- |
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Kino Polska Muzyka o 80 proc. do góry