SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polo TV liderem kanałów muzycznych. Viva Polska w dół o 40 proc.

W styczniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad drugą Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, zaś najwięcej stracił kanały ITV i Viva Polska.

Udział naziemnego kanału Polo TV w styczniu 2016 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 13,51 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.

Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 31,48 proc. do 0,37 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego udział zmalał o 17,65 proc. do poziomu 0,14 proc.

Ex aequo na trzecim miejscu (po awansie z czwartego) znalazła się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music. Jej średni udział w styczniu br. również uplasował się na poziomie 0,14 proc., po stracie o 17,65 proc.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 75 proc., pochwalić się mogła stacja 4fun Fit&Dance, której udział poszedł do góry do 0,07 proc. (kanał ten awansował z miejsca dziewiątego na szóste).

Z kolei największy spadek, wynoszący 50 proc., zanotował kanał ITV, który w zeszłym miesiącu miał 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji siódmej na 12.

Niewiele mniej straciła Viva Polska, której udział spadł o 40 proc. do 0,06 proc. Zajęła ona miejsce siódme (rok wcześniej była piąta).

Stacja

Wszyscy 4+

styczeń 2015

styczeń 2016

SHR%

SHR%

Polo TV

0,74%

0,84%

Eska TV

0,54%

0,37%

4FunTV

0,17%

0,14%

Disco Polo Music

0,15%

0,14%

Kino Polska Muzyka

0,08%

0,07%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

0,04%

0,07%

VIVA Polska

0,10%

0,06%

Stars.tv

0,06%

0,06%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

0,04%

0,05%

Vox Music TV

0,04%

0,04%

Power TV

0,03%

0,04%

ITV

0,06%

0,03%

VH1

0,03%

0,02%

Muzo.tv

0,01%

0,01%

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu br. również na pozycji lidera umocniło się Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 29,63 proc., wyniósł 1,40 proc.

Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,69 proc. udziału, w dół o 29,59 proc.), a ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,28 proc.; - 20 proc.).

Największym wzrostem (o 83,33 proc. do 0,11 proc.) pochwalić się mogła również stacja 4fun Fit&Dance, a najwięcej (80 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik zmalał do 0,02 proc.

Stacja

Wszyscy 16-49

styczeń 2015

styczeń 2016

SHR%

SHR%

Polo TV

1,08%

1,40%

Eska TV

0,98%

0,69%

4FunTV

0,35%

0,28%

Disco Polo Music

0,24%

0,24%

VIVA Polska

0,18%

0,12%

Stars.tv

0,08%

0,11%

Kino Polska Muzyka

0,14%

0,11%

4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO]

0,06%

0,11%

Vox Music TV

0,06%

0,09%

4FUN HITS [mjuzik.tv]

0,08%

0,08%

Power TV

0,07%

0,08%

VH1

0,07%

0,04%

ITV

0,10%

0,02%

Muzo.tv

0,02%

0,02%

Dołącz do dyskusji: Polo TV liderem kanałów muzycznych. Viva Polska w dół o 40 proc.

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
doly
Disco polo - Parodia muzyki
0 0
odpowiedź
User
tom
Cieszy mnie wzrost kanałów 4fun. Obecnie są bardzo dobre. Jak zaczyna się blok reklamowy np na 4fun to można przełączyć na 4fit&dance lub 4Hits itp. Mają to tak zgrane że nigdy nie lecą reklamy na trzech kanałach jednocześnie. Oferta muzyczna też jest dobra zwłaszcza na 4Hits
0 0
odpowiedź
User
ekspert muzyczny
Disco polo to ulubiona rozrywka wyborców PO, .NOWOCZESNA PO, SLD i PSL.
0 0
odpowiedź