SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polityka ostro w dół

W październiku 2006 tygodnik "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. Duży wzrost "Gali".

"Wprost" (AWR Wprost) zmniejszył w październiku cennikowe wpływy netto z reklam do 14 834 354 zł, czyli o ponad 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005, ale i tak utrzymał pozycję lidera – wynika z monitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor. 

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska), który zanotował przychody reklamowe na poziomie 14 283 342 zł  (0,14 mln zł mniej niż rok wcześniej).

Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi ”Polityka” – 12,4 mln zł (spadek o prawie 2,4 mln zł).

Tuż za podium znalazł się tygodnik "Gala" (G+J Polska) - 7,6 mln zł (wzrost o prawie 2,5 mln zł).

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc X.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 228 352 102 zł
WPROST 14 834 354 zł
NEWSWEEK POLSKA 14 283 342 zł
POLITYKA 12 427 638 zł
GALA 7 595 217 zł
PRZYJACIÓŁKA 7 487 186 zł
TELE TYDZIEŃ 7 045 114 zł
TWÓJ STYL 6 876 155 zł
VIVA 6 799 656 zł
CLAUDIA 5 251 078 zł
OLIVIA 4 346 295 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc X.2005
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 217 519 349 zł
WPROST 15 255 378 zł
POLITYKA 14 768 630 zł
NEWSWEEK POLSKA 14 427 253 zł
CLAUDIA 6 336 331 zł
VIVA 6 266 291 zł
PRZYJACIÓŁKA 6 127 275 zł
TELE TYDZIEŃ 5 560 186 zł
TWÓJ STYL 5 531 980 zł
GALA 5 121 800 zł
PANI DOMU 4 425 692 zł

 

bez autopromocji
Rok / Miesiąc IX.2006
TOP Medium Wpływy [zł]
Razem: magazyny 178 604 214,00 zł
POLITYKA 10 953 140,00 zł
WPROST 9 734 190,00 zł
NEWSWEEK POLSKA 7 643 500,00 zł
VIVA 7 083 382,00 zł
PRZYJACIÓŁKA 4 898 761,00 zł
GALA 4 669 280,00 zł
MURATOR 4 250 847,00 zł
TELE TYDZIEŃ 4 104 364,00 zł
PRZEKRÓJ 3 617 062,00 zł
NAJ 3 561 671,00 zł


dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Polityka ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl