SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polityka i Newsweek "łeb w łeb"

"Polityka" liderem sprzedaży w I półroczu 2004 roku

Tygodnik "Polityka" przewodzi w rankingu sprzedaży tygodników społeczno-politycznych  w pierwszym półroczu 2004 roku. Według najnowszych danych ZKDP średnia sprzedaż "Polityki"    w okresie styczeń - czerwiec wyniosła 189 670 egzemplarzy i była nieco wyższa niż tygodnika "Newsweek"   (189 402 egz.). Średnia sprzedaż "Wprost" w tym czasie była wyraźnie niższa (172 878 egz.)

 W samym tylko czerwcu  "Polityka" ze 180 697 sprzedanymi egzemplarzami czwarty miesiąc z rzędu  odnotowała najwyższą sprzedaż w swoim segmencie, wyprzedzając "Wprost" (178 500 egz.)   i Newsweek Polska  (178 056 egz.).
 
 Zdaniem "Polityki" wpływ na te dobre wyniki I półrocza, mimo iż w stosunku do ubiegłego roku w całym segmencie  tygodników opinii nastąpił pewnien spadek sprzedaży, miały m.in. nowe inicjatywy redakcyjne "Polityki".   Hitami sprzedażowymi były dołączone do "Polityki" dodatki specjalne: Książeczka do apteczki - pierwszy w Polsce przewodnik po najpopularniejszych lekach i przygotowany na wakacje Niezbędnik inteligenta - zestaw tekstów,   które pozwalały nadrobić całoroczne zaległości w lekturze. Tradycyjnie dobrze sprzedawały się wydania z innymi dodatkami istniejącymi już od kilku lat: Lista 500, Ściąga z polityki, Ranking wyższych uczelni. 
 "Polityka" wprowadziła też na swoje łamy nowe działy i rubryki. Afisz kulturalny rozszerzono do czterech kolumn, wprowadzono co dwa tygodnie rubrykę Style, dziesięć tygodni trwał cykl dokumentalny
 Alfabet mafii we współpracy z TVN, a w cyklu Poznajmy się publicyści dziennikarze
 i pisarze państw "Piętnastki" przedstawiali polskim czytelnikom swoje społeczeństwa.

Dołącz do dyskusji: Polityka i Newsweek "łeb w łeb"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl