Polbank na ekranach
Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Konta Samooszczędzającego Polbanku, której głównym celem jest konsekwentne budowanie wizerunku banku jako instytucji, w której warto trzymać swoje oszczędności.
- Gwarancja najwyższego oprocentowania lub zwrot różnicy jeśli znajdzie się konto oszczędnościowe lepsze niż 5 proc., dotyczy standardowych ofert w innych bankach. Tak wysokie oprocentowanie na Koncie Samooszczędzającym to oferta dostępna dla wszystkich klientów Polbanku i to nie w okresie promocyjnym, ale na co dzień i dlatego takich samych warunków oczekujemy od oferty konkurencyjnego banku, który zdecydowałby się dać wyższe oprocentowanie - mówi Paweł Maliszewski, dyrektor marketingu w Polbanku
Pierwsze spoty emitowane w ramach nowej kampanii Polbanku będą miały długość 15'' i pojawią się na antenie TVP1, TVP2 oraz Polsatu i TVN.
Najnowsza reklama, podobnie jak wszystkie dotychczasowe kampanie reklamowe i akcje marketingowe Polbanku, została utrzymana w konwencji czarno - białej, a reżyserem spotu, kolejny już raz, był Piotr Mikucki - autor wielu filmów dokumentalnych oraz przedstawień Teatru TV.
Dołącz do dyskusji: Polbank na ekranach