Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku uplasowała się na poziomie 932 671 egz., co oznacza spadek względem lutego 2013 roku o 4,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,01 proc. i ustabilizowała się na poziomie 388 266 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 164 392 egz., po spadku o 11,82 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 14,13 proc. i wyniosła 32 874 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 222 406 |
934 534 |
932 671 |
1 287 251 |
983 395 |
980 895 |
To & Owo |
572 489 |
388 266 |
388 266 |
597 443 |
404 477 |
404 477 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
246 160 |
164 392 |
164 392 |
278 461 |
186 432 |
186 432 |
Tele Max |
242 379 |
159 505 |
159 505 |
279 984 |
183 745 |
183 745 |
Super TV |
226 953 |
143 459 |
143 459 |
263 718 |
162 312 |
162 312 |
Program TV |
214 420 |
132 326 |
107 492 |
241 080 |
151 241 |
121 634 |
Teleprogramy |
67 660 |
32 874 |
32 874 |
69 750 |
38 285 |
38 285 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,07 proc.) pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciły „Teleprogramy” - było to 2,66 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień |
1 222 406 |
934 534 |
932 671 |
1 177 354 |
915 626 |
913 776 |
To & Owo |
572 489 |
388 266 |
388 266 |
556 221 |
390 885 |
390 885 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV |
246 160 |
164 392 |
164 392 |
239 946 |
166 886 |
166 886 |
Tele Max |
242 379 |
159 505 |
159 505 |
232 468 |
159 416 |
159 416 |
Super TV |
226 953 |
143 459 |
143 459 |
211 976 |
140 605 |
140 605 |
Program TV |
214 420 |
132 326 |
107 492 |
208 829 |
134 895 |
109 345 |
Teleprogramy |
67 660 |
32 874 |
32 874 |
68 013 |
33 771 |
33 771 |
Dołącz do dyskusji: Polacy coraz rzadziej kupują tygodniki telewizyjne