'Pokochasz każdą kroplę' w promocji filtrów Brita Polska
Brita Polska prowadzi promocję swoich filtrów dzbanowych opartą na bezpłatnym testowaniu. Akcję wspiera kampania reklamowa w prasie i internecie.
W ramach promocji "Zostań Brita-Testerem" można skorzystać z bezpłatnego testowania filtru dzbanowego tej marki, jeśli odpowie się na pytania konkursowe i wyrazi swoje odczucia na temat wody. Akcję wspiera od początku października kampania reklamowa pod hasłem "Pokochasz każdą kroplę", w której użytkowniczki produktów Brita opowiadają swoje historie.
Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (czasopisma poradnikowe, opiniotwórcze, lifestalowe, typu people i TV guidy) oraz internecie (serwisy, sieci reklamowe, wyszukiwarki). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października przygotowała niemiecka agencja Linienland, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: 'Pokochasz każdą kroplę' w promocji filtrów Brita Polska