Podwojony nakład pierwszego wydania 'Business Traveller Poland'
Wydawnictwo G+J Polska zdecydowało się na dodrukowanie 10 tys. egz. pierwszego wydania pisma "Business Traveller Poland", które ukazało się 29 września br. Tym samym na rynek trafi nie 10 tys., ale 20 tys. egz. numeru.
- Decyzja ta spowodowana jest wzrostem zainteresowania dystrybutorów magazynu - informuje Magdalena Swoboda-Młynarczyk, specjalista PR w G+J Polska.
Pismo "Business Traveller Poland" adresowane jest do biznesmenów, menedżerów i dyrektorów odpowiedzialnych za konferencje i wyjazdy integracyjne. Tematyka magazynu skupia się m.in. wokół informacji i porad na temat wyboru linii lotniczych, hoteli, wypożyczalni samochodów, programów lojalnościowych oraz organizacji konferencji i wyjazdów motywacyjnych dla firm.
Dystrybucja tytułu odbywa się poprzez prenumeratę korporacyjną i indywidualną. Magazyn jest dostępny także na pokładach wybranych linii lotniczych, w salonach Business Class na lotniskach , oraz w wybranych hotelach, kioskach i salonach prasowych.
Wydawcą "Business Traveller Poland" jest spółka R&S Media, zaś wydawnictwu G+J Polska zostały powierzone druk, sprzedaż reklam oraz działania sponsoringowe.
Dołącz do dyskusji: Podwojony nakład pierwszego wydania 'Business Traveller Poland'