SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pocztylion-Arka PTE: nie daj się wylosować

Rozpoczęła się kampania reklamowa "Nie daj się wylosować" realizowana przy współpracy Pocztylionu-Arka PTE oraz agencji 4dm.pl.

Celem kampanii jest pozyskanie młodych członków OFE, którzy wchodząc w swoje zawodowe życie stają przed wyborem Funduszu Emerytalnego. Jak wskazują statystyki część z nich nie korzysta z możliwości wyboru OFE trafiając do puli losowań.

Kampania obejmie swoim zasięgiem cały kraj i będzie realizowana w do końca lipca przy pomocy materiałów P.O.S dostępnych w ponad 6 tys. urzędów pocztowych. Kampania zasięgiem obejmie radio RMF FM i prasę (Metro).

Zakup mediów: Pocztylion-Arka PTE. Kreacja: 4dm.pl (Art. - Mateusz Jarmoszewicz).

Dołącz do dyskusji: Pocztylion-Arka PTE: nie daj się wylosować

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl