SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Pobijemy każdą ofertę'

To hasło kampanii firmy Multimedia Polska, która rusza pod koniec marca.

Media na jej potrzeby zakupił dom mediowy PRO Media House.

Celem kampanii jest poinformowanie o usługach internetowych oferowanych przez Multimedia (m.in. łącza 512 kb/s za 39 zł na zawsze), wzrost świadomości marki oraz zwiększenie liczby abonentów. Działania obejmą reklamę w prasie codziennej, w radiu, internecie i na outdoorze (miks nośników 5x2, 6x3, miniboardów i wielkiego formatu).

Wiosenna kampania to już trzecia akcja przeprowadzona wspólnie przez Multimedia Polska i PRO Media House. „To nasza największa pod względem rozmachu i budżetu kampania usług internetowych – mówi Piotr Lipski, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, Multimedia Polska – Bez wątpienia, będzie o nas głośno – nasza oferta i kampania są nie do pobicia” – dodaje.

„Wyzwaniem w planowaniu kampanii było precyzyjne stargetowanie przekazu do wybranych miast, w których usługa jest dostępna, a jednocześnie przygotowanie gruntu pod dalszą ekspansję tak dynamicznej firmy jak Multimedia – tłumaczy Anna Kiljan, media planner/buyer PRO Media House – Stąd w kampanii wykorzystano zarówno media lokalne, jak i ogólnopolskie” – dodaje.

Do prezentacji oferty wykorzystano motyw myszki komputerowej jako boksera, „gotowego do walki o tani Internet”. Autorem kreacji jest agencja Visane, należąca do Grupy Orange Energy.

Dołącz do dyskusji: 'Pobijemy każdą ofertę'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl