'Po pożyczkę do PKO BP'
W internecie rozpoczęła się kampania reklamowa pożyczki gotówkowej w PKO BP. Akcja podkreślająca zalety tej oferty obejmie również telewizję.
Startująca właśnie kampania reklamowa oferty kredytowej Max Pożyczka Mini Rata w PKO BP podkreśla, że dla kwot do 3 tys. zł przy zakupie ubezpieczenia od nieprzewidzianych zdarzeń losowych oprocentowanie wynosi 6,99 proc., natomiast dla kwot powyżej 3 tys. zł oraz dla tych do 5 tys. zł (przy zakupie ubezpieczenia od nieprzewidzianych zdarzeń losowych) nie ma prowizji. Przekaz pod hasłem "Po pożyczkę do PKO BP" zaznacza, że to "oferta sprawdzona przez miliony Polaków".
Akcja rozpoczęła się już w internecie (Wirtualna Polska, Onet, Interia, Bankier, o2, Nasza Klasa, komunikator Gadu-Gadu) oraz oddziałach PKO BP (ulotki i plakaty), natomiast od początku września będzie prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4 i TVN7, TVP Info). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca listopada - przygotowały agencje Lowe GGK i HYPERmedia (internet), a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Po pożyczkę do PKO BP'
http://pozyczke.blogspot.com